⚡⚡⚡Görüşünüzü en samimi doğal şekilde yazın arkadaşlar 👏👏⚡⚡⚡
2 ay
⚡⚡⚡Görüşünüzü en samimi doğal şekilde yazın arkadaşlar 👏👏⚡⚡⚡
Sadakat hâlâ var ama sağlam bir omurga gerektiriyor işte, zaten aldatan fırsat bulduğu için değil, içinde bu potansiyeli taşıdığı için aldatıyor ki, bu da insanın içindeki asıl yüzü gün yüzüne çıkarıyor.
Sadakat falan bitmedi, sadece sadık insan bulmak biraz zorlaştı artık 😅 Herkes fırsatını bulunca aldatmaz, bu tamamen karakter ve değer meselesi. Bazı insanlar için güven ve bağlılık çok kutsal ❤️ Bence önemli olan, iki tarafın da ilişkiye emek vermesi. Senin çevrende durum nasıl, sadakat sence de azaldı mı, yoksa abartıyoruz mu? 🤔💬
Cevap
3Cevap
ben sadığım
Bitti
Bitmiş maalesef
No nela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?