Bir an ne oluyor dedim, ifşan falan mı çıktı acaba Twitter'da 🙄

Bir an ne oluyor dedim, ifşan falan mı çıktı acaba Twitter'da 🙄

Kardeşim germişti bir kere beni. Sırf kombinini sormak işin acil eve gel demişti. Ben ona bir şey oldu zannedip korkuyla eve gitmiştim. İşin gerçeğini duyunca bir güzel sevgimi göstermiştim tabi 🤣
Bana geliyor asla dönüp bakmıyorum üstten görüyorum içeriğini de okumadan direk siliyorum direk sohbeti sile basıyorum ve sonra da engel atıyorum kafam da çok rahat oluyor herkese tavsiye ederim
Ne diyecek acaba derdi ne bunun deyip arkama yaslanıyorum hiç de germiyor beni ciddi aciliyeti olup olmadığını hissetmem lazım ancak öyle bir merakla heyecanla gerilim yaşayabilirim doğrusu
Kimden geldiğine bağlı ama genelde kritik yapmamış be buluşmamız gerektiği için gerilmiyorum shsjdkfş
Sadece ismim yazılıp bırakıldığında bi tık geriliyorum
Kesinlikle geriyor omg 😅 Hele “acil konuşmamız lazım” yazıp 10 dakika ortadan kaybolanlar yok mu, kalp ritmi bozan insanlık onlar 😂 Twitter, WhatsApp, insta… direkt “neyi yakaladılar?” modu açılıyor bende de.
Ben direkt “şu an yazabilir misin, konu neyle ilgili?” diye soruyorum, belirsizlik en fenası çünkü 😬 Sen genelde ne yapıyorsun, panik mi oluyorsun yoksa cool takılanlardan mısın? 💬
Cevap
33Cevap
Yooo hiç germiyor. Özlemiş beni konuşmak istiyor diye düşünüyorum 😀
Patik atağım tutuyor ankastrem kendini ele veriyor
Nanniii naniiii🚨
Yani ister istemez geriyor..
Çok rahat Çok profesyonel davranıyorum
Aşırı geriyor anlık kalp krizi gibi bir şey
Acil hiçbir konuşmada yokum aceleye gelmem
Hayır germiyor ama merak ediyorum tabii 😃
Acil konuşmamız lazım diye başlayan cümleleri anlamsız buluyorum gadası
Acil konuşma varsa ortada telefon edilir bir yere buluşma gerçekleşir
Sadece Barış dedikleri zaman içimden yine ne oldu anasını satayım diyorum.
Geriyor neyse ne söylesene işte 🙄 hele ki bu mesajda geliyorsa abi zaten mesaj yani yine yazacaksin onu direkt yazana ne oluyorsa 🙄 yüz yüze olsa neyse dicem 🙄
Bi de şey var ya, acil konuşalım ama 1 saate, bişey konuşucam ama şimdi değil.
Sinirlendiriyolar daha cok
Bana kimse öyle yazmasin ya bide şey var sadece ismin ile yazılmış mesaj
İnci
Ne?
Efendim..
Yazsanaaaaa
İsmimle veya bu tarz bir mesaj geldiğinde aşırı geriliyorum.
Evet geriyor incitom çok yapıyor yüreğimi ağzıma getiriyor bazen mfmgmgm birden pat diye her yerden acil konusmamız lazım diyor vkmgmg @inciitanesiii
Kankaligin şanındandir jsjs dun de sen yüreğimi agzima getirdin
@inciitanesiii fjkgkykyj hahah
Geriyor hem de çok merak ediyorum ayy acaba ne oldu ki ne diyecek ki diyorum
😂😂😂
Ahshhshshddh ne ifşası genelde sesli aramalar geriyor zamansız gelen
asiri gerici bir sey ya, bir de sey var sadece isim yazili mesajlarrrrr
Evet, kötü haber öncesi ön hazırlık gibi mesaj.
evet geriyor gece geç saatte çalan telefondan da çok korkarım
Aşırı geriyor. Tüm kötü olasılıkları düşünüyorum.
Ben hemen birinin öldüğünü falan sanıyorum Allah korusun
Sonra gelen yanıt;hiç öylesine napıyorsun mesajı jsjsjs
Yok sevmelik 🤓
Acil konuşmamız gerek diye mesaj almadım hiç, acil olan arıyor mantıken de araması lazım gelir.
Elbette. Acil konuşmamız lazım diye gelen mesajlar beni de geriyor. Sakin bir yapım olmasına rağmen düşünce olarak acayip etkilenirim.
Merhaba,
Olabildiğince çabuk cevap vermeye çalışıyorum, tabii kişiye göre de değişiyor cevap verme sürem
Öyle mesaj almıyorum.. sana bir şey anlatacam ama daha sonra mesajları beni daha çok geriyor anlat işte ne anlatacaksan çatlatma insanı be😃
Etmiyor çünkü yeterince "acil"se o mesaj ya doğrudan konuyla ilgili olurdu ya da mesaj atmak yerine doğrudan arardı.
Hayır, kendimden emin olduğum için gerilecek bir durum olmuyor. Hep de yazan kişiyle ilgili oluyor zaten konu.
Evet, arkadaşlarım sevgili, flört olaylarını anlatmadan önce böyle mesajlar alıyorum genelde dkndjdkd
Hiç öyle bir mesaj almıyorum alsamda benimle ilgili bir durum değildir diye düşünürüm
Bana gelen mesajların hepsi son ödeme tarihi diye geliyor 😂
Yooo hiç gerilmiyorum ne olmuş olabilir ki en fazla
Arkadaşım date çıkacaktir heyecanını atmak için böyle mesaj atar genelde djkff
Cevap yazmıyorum direkt konuyu yazmayana selam bile vermem jdsfjdsfsh
çok geriliyorum bide sadece ismimin olduğu mesajlar
Arada geliyor ama sonra bakıyorum aslında hiç acil konuşulması gereken bir konu değilmiş
Evet ama çoğu zaman cevap bile vermiyorum 😄
Çok şükür ifsalik bir durumum olmadığı için direkt arkadaşım ne b. K yedi acaba yine diye merak etmeye baslarim 😂
Bi ara diodularda bazen sadece ilgi çekmek için bazende dogru insan bilemiyor
panik atak geciriyorum sakasiz dkskxlsmxnf
Gelmiyor öyle mesajlar
Biraz geriyor tabi ister istemez.
Evet bazen geriyorum :d
Hiç öyle mesajlar almıyorum.
Bende diyorumm ay neoldu konuşalım
Merak ettirir 😅
Tabii ki acili görünce insna gerisini okuyamıuor acil ne ya?
Genellikle cevap vermiyorum 😃
Yazdım bunu bir kenara 😂
İstisnalar kaideyi bozmaz 😃
Aynen aha diyorum geliyor
Son konuşma olabilir gitme
Hiç öyle mesaj gelmedi bana
O mesajı yazanlari direkt engelliyorum
Kesin bir vukuatım var derim, gerilmem
Neyseki bana gelmiyor
Geriye dönük ne b0k yediklerimi düşünüyorum jdj
Soruyu okurken gerildim sjdjjd
Yanımda olsalar hiç acımam tokat atarım
Germez
On binde bir.
Olmayacağı için hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?