Erkek kardeşime yeni tanıştığı kızlar sorular soruyor niye?

Kardeşim asosyal biraz daha doğrusu kafa dengi kimseyi yok o da insanlarla muhatap olmuyor bu yüzden. Yakışıklı olup olmadığını bilmediği için kızlar buna böyle sorular soruyor yeni tanıştığı ne bileyim iş ortamında falan yeni gelen vs. Kardeşim de kısa cevaplar veriyor ilgilenmemiş gibi yapıyor daha başka zaman denk geldiklerinde soru sormuyorlar. Başka kızlar da böyle ifadesiz dik dik bakıyor tanıdığı tanımadığı. Tebessüm falan yok. Bu öküz kardeşim de kafa sallıyor kızlar ne oldu ne bakıyorsun gibisinden. Yakışıklı mı değil mi anlamadım bana göre kardeşim diye en yakışıklı erkek ama işte
Erkek kardeşime yeni tanıştığı kızlar sorular soruyor niye?
Cevapla