Her erkek, kardeşim dediği kıza karşı bir şeyler hisseder mi?

Sorum bellidir efendim, her erkek kardeşim dediği kıza karşı bir şeyler hisseder mi? Çünkü bana çok yakın bir erkek arkadaşım, aynen öyle dedi. Bu beyinsiz -küfür etmiyorum, maalesef beyinsizdir kendileri- Bana dedi ki Bak, erkeklere sakın güvenme. Bizler kadınlara arkadaş ayağına yakınlaşırız. Hiçbir kadınla, arkadaş olmak için yakınlaşmayız. Amacımız bellidir, o yüzden kendini yem olarak kullandırtma. Yani böyle şeyler dedi. Bu arada, bu beyinsiz bir kıza aşık, ama bu kıza kardeşim, kanka, diyerek yaklaşıyor, kızın da haberi yok. Ben buna dedim ki, Sen bana da kardeşim diyorsun falan dedim. Bu dedi ki, Sen erkek gibisin. Hiç kadınsı şeyler giymiyorsun, futbol oynuyorsun. Ben seni kız kardeşim yerine, erkek kardeşim olarak görüyorum. O yüzden sana o anlamda yaklaşmam imkansız dedi. Sorum bellidir; her erkek, kardeşim dediği kıza karşı bir şeyler hissedebilir mi? Bu beyinsizin dedikleri doğru mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
güncel..
Her erkek, kardeşim dediği kıza karşı bir şeyler hisseder mi?
Cevapla