Eski sevgilim başka şehre atandıktan sonra iletişimi kesti, sizce pişman olur mu?

Yaklaşık 2 yıllık bir ilişkimiz vardı. Çok yıprandım bu ilişkinin içinde, fark etsem de sevgimin önüne geçmemişti hiçbir şey. Belirsiz ve tutarsız davranışları beni çok yoruyordu. Neyse bunlar bitti şu şekilde. 5 ay önce uzman oldu ve başka bir şehre atandı, bana gittikten sonra da iletişimimiz devam edecek demişti. Gitmeden kırılacağım bir şey yaptı, aramız açılmıştı. Gittiğinden beri sadece geçen ay bulunduğu yerde deprem olduğu için endişeden ben yazdım, gayet güzel cevap verdi, ben de almak istediğim “İyiyim.” cevabını aldım. Sonrasında yazar dedim, yazmadı, eskiden yazardı. Yani 5 aydır bu durum dışında konuşmuyoruz. Bazen onu çok özlediğimi hissediyorum, sonra başa sarmak istemiyorum. İçimde hep “Acaba ilerde pişman olur mu, beni hiç düşünmüyor mu?” diye sorular dönüp duruyor.

Sistem soruyu değiştirip duruyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Eski sevgilim başka şehre atandıktan sonra iletişimi kesti, sizce pişman olur mu?
Cevapla