Yaklaşık 2 yıllık bir ilişkimiz vardı. Çok yıprandım bu ilişkinin içinde, fark etsem de sevgimin önüne geçmemişti hiçbir şey. Belirsiz ve tutarsız davranışları beni çok yoruyordu. Neyse bunlar bitti şu şekilde. 5 ay önce uzman oldu ve başka bir şehre atandı, bana gittikten sonra da iletişimimiz devam edecek demişti. Gitmeden kırılacağım bir şey yaptı, aramız açılmıştı. Gittiğinden beri sadece geçen ay bulunduğu yerde deprem olduğu için endişeden ben yazdım, gayet güzel cevap verdi, ben de almak istediğim “İyiyim.” cevabını aldım. Sonrasında yazar dedim, yazmadı, eskiden yazardı. Yani 5 aydır bu durum dışında konuşmuyoruz. Bazen onu çok özlediğimi hissediyorum, sonra başa sarmak istemiyorum. İçimde hep “Acaba ilerde pişman olur mu, beni hiç düşünmüyor mu?” diye sorular dönüp duruyor.
Sistem soruyu değiştirip duruyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sistem soruyu değiştirip duruyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer