Onu çok seviyorum eski çabaladığı halini çok özledim artık ne gidiyor ne ilgileniyor ne yapacağım bilmiyorum 😢?

Sevgilimle ilgisizliği yüzünden tartışmış, bayağı kötü ayrılmıştık. Sonra yine o döndü, kabul etmedim. Bir süre sonra yine yazdı. Ben de çok konuştum, bak seviyorum, ilgi istiyorum dedim, şımart dedim, kalbinde yoksam olmasın dedim. Seviyorum dedi, buluştuk, o gün de konuştum, hatta yakınlaştık. Eve geçtim, bekledim yazmadı. Bir gün sonra yine yazmadı, ben yazdım. İnsan merak eder, sorar dedim. Müsait değildim dedi. İki gün konuşamadık, o yazdı. Akşamı ben yazdım, canım falan diyor ama kısa kesmek istiyordu. Ben de yazmadım. İki gün konuşmadık, o yazdı, öldük mü kaldık mı sormadın diye. Ben de umursamaz davrandım, işim vardı dedim. Sonra da 10 gün ne o yazdı ne ben, bekledim tekrar yazar diye, yazmadı. Yine ben yazdım seni gördüm bahanesiyle. Üç dört gün yazmadı ben yazdım bir hafta önce artık dayanamadım geçen pazar yine yazdım neden böyle yapıyorsun biz sevgili miyiz dedim, yoğunum haklısın dedi ama yine aynı, bir haftadır ne o yazdı ne de ben. Sevmiyorsa neden dönüyor bu adam, şimdi ne yapmalıyım, onu çok seviyorum, bu defa ayrılan olmamak için diretiyorum. Bana müsait değilim dediğinde başka kadınlarla konuştuğunu gördüm, konuştuğu kızdan öğrendim kız ben engelledim dedi ama hâlâ kız ekliyor. Whatsapp ayrı göremiyorum, Instagram zaten takipleşmiyorduk gizliden bakıyorum yani engeli bile kaldırmıyor. Facebook, TikTok profilime bile bakmıyor, ayrıyken bakıyordu. Ben bakmama rağmen beğeni atmama rağmen benim hayatımı mahvetmek için uğraşıyor sanki. Ben biraz unutmaya çalışsam dönüyor, yaklaşsam soğuk.
Onu çok seviyorum eski çabaladığı halini çok özledim artık ne gidiyor ne ilgileniyor ne yapacağım bilmiyorum 😢?
Cevapla