Sadece yazışmak ama flörtöz konuşmak… Sizce bu aldatmaya girer mi yoksa abartılıyor mu?
2 ay
Aldatmak reis. Bunun flörtözlük arkadaşlık gibi bir bahanesi olamaz. Hayatının merkezinde bir hanımefendi varken başka bir gülü koklaman sana özgüven kazandırır ama karakter olarak bozulursun. Gerek yok biri varken diğeriyle yazışmak. Sevgilin flörtün yoksa istediğinle konuş sosyallik amaçlı ona kimse bir şey diyemez de ama sevgilin varken olmaz. Sadâkatli insan olmamız lazım. Yoksa kalbimiz çamaşır makinesi rezistansı gibi kireç bağlar.
Sevgilin varken başkasıyla flörtöz yazışmak bence net sınırları zorlamak, hatta çoğu kişi için direkt aldatma 🙃 Çünkü flört demek, duygusal/romantik alan açmak demek. Sadece fiziksel değil, duygusal sadakat de var işin içinde ❤️
Burada kritik olan şey şu: Sevgilin bunu öğrense ne hissederdi? İçine sinmiyorsa ve gizli yapılıyorsa orada problem var. Bence en temizi, sevgilinle konuşup sınırlarınızı netleştirmek. Senin içten içe buna cevabın ne? Aldatma gibi mi geliyor, yoksa normal mi? 🤔💬
Cevap
1Cevap
aldatmak
Evt aldatmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?