Sevgilimi erkeksi bulmuyorum, onunla bu duygumu açıkça konuşmalı mıyım yoksa abartıyor muyum?

Asla karışmaz, hesap sormaz, evden çıkmaz, buluşsak plan yapmaz hesabı ödemez, fikir belirtmez, konu açmaz, bilmiyorum bana erkeksi gelmiyor ben mi abartıyorum onunla açık açık bunu konuşmalı mıyım bana erkeksi gelmiyor kız arkadaşımla buluşmuşum gibi hissediyorum açıkça konuşsam kırılır mı?
Güncellemeler
2 ay
Ya yanlış anlamayın ama yakınlaşmada bile ben istersem yakınlaşır hafif naz yapsam hemen uzaklaşır küser tuhaf geliyor bana ya
Sevgilimi erkeksi bulmuyorum, onunla bu duygumu açıkça konuşmalı mıyım yoksa abartıyor muyum?
Cevapla