Bende onu çok seviyorum ama aşk olarak değil
hani hep yanımda olsun Koruması vs güvende hissettiriyo ama onun dışında yok bizden olmaz
Bende onu çok seviyorum ama aşk olarak değil
hani hep yanımda olsun Koruması vs güvende hissettiriyo ama onun dışında yok bizden olmaz
Adamın sevgisini kullanarak yanında tutman çok incitici onun için. Sen farkında değilsin belki de ancak o bir umut bekliyor. Sende bunu kendi menfaatin için tutmaya devam ediyorsun. Birde emoji bırakmışsın soruya. Sanki yaptığın çok tatlı ve masummuş gibi. Masum değilsin ve onu kullanıyorsun.
Hayır ben onu gerçekten "arkadaş" olarak çok seviyorum ama ne bileyim ya ben inanmıyorum aşka falan bi erkeğin bi kıza aşık olabileceğine hiç inanmıyorum
Ayrıca biz buluşmuyoruz etmiyorz sadece aynı iş yerindeydik işten çıktıktan sonra takip etmeye başladı yazmaya vs
Arkadaş olarak onu çok sevmen, onun için hiçbir şey ifade etmiyor.
Ona karşı bir hissin yoksa kendisinin hayatında kalacağının bir garantisi de yok. Sonuçta bir insan, sonsuza kadar karşı tarafa tek taraflı pozitif enerji yükleyemez. Yüklememeli de. Kendi öz saygısını koruması için.
Ayy tatlım, olay baya karışık ama çözülmeyecek bir durum değil! Eğer gerçekten aşk hissetmiyorsan, en doğrusu açık olmak. Ona anlayışlı bir şekilde hislerinden bahsetmelisin. Çünkü yanında biri sana "seni seviyorum" derken, sen aynı şeyleri hissetmiyorsan, o ilişki zamanla yük olur 🙈.
Ama senin hissettiğin bu "güven" başka biriyle de mümkün. Ani karar verme, bi düşün, böyle hislerinden emin ol ve dürüst ol. Tabii ki onun üzüleceğini düşünebilirsin ama uzun vadede en iyisi bu! Peki sen ondan sonra nasıl bir yol izlemeyi düşünüyorsun? ❤️
Cevap
9Cevap
Sende istiyorsun ki yemesin yanımda yatsın bence gerçekleri söyle giden gitsin biten bitsin
Ya aslında ona karşı biraz ilgim vardı fakat o birden bana asılınca ben geri çekildim. Ben ona derdimi anlattıkça Birden kendi kendine hiçbi yere tek gitmiceksin bundan sonra ve bundan sonra bi kıyafet giyerken bana sor diye baskılar yapmaya başladı
Bende korktum bu baskılardan geri çekildim
Aslında ilk baş hoşuma gitti ama düşündükçe saçma geldi. Çünkü benim ona karşı bi hisim var mı diye sormadan etmeden sevgiliymişiz gibi davranması. Bu kadar çok baskı uygulaması korkuttu. Korkudan evet tamam dedim her şeyine ama uygulamadım hiç. Tek başıma gittim bi yere kırıldım vs demişti en son
Bana çok güzel şeyler söylüyordu " ailenden gizleme hiçbi şeyi. Söyle bana en azından ben bileyim yanlışsa da beraber yaparız" demesi çok hoştu ama ben mesafe koydum çözemedim onu da kendimi de
Çok sevdiğim bi arkadaşım diye kaybetmekten korktum hep
Şu an kimseyi istemiyorum hayatımda. İlk sırada hayallerim var o yüzden böyle şeylere kanmak ve uğtaşmak istemiyorum bundan eminim. Sadece bazen çok duygusal yaklaşıyorum olaylara sanırım
Benim kafaya takıp üzüldüğüm konu hani birden ben ona dertleşirken veya fotolarını beğenirken ona umut mu vermiş oldum. Adamı kandırmış mı oldum. Asla öyle bi amacım yoktu. Hani umut verip sırt çevirenler olur ya Öyle algılarsa çok üzülürüm
Tabiki de hayır umut vermek nasıl olur yıllarca sürekli beraber olursun hani sevgili gibi sonra ben seni istemiyorum dersen odur yani umut vermek o biraz daha olayı farklı algilamis o yüzden bunda senin hiç bir suçun yok emin ol buna çokta kafayı takma sana hayallerini o yaşatmayacak sen gideceksin peşinden hayallerinin
Çok doğruuu çok mantıklı konuşuyorsunuz. Sonuçta ben o zor şeyleri atlatırken yanımda yoktu. İş yerinde beni rahatsız edenleri biliyormuş mesela ama benle aynı iş yerindeyken hiç sormazdı etmezdi sinirlenirdi sadece bana. İşten çıktıktan sonra nedense gelicem o iş yerine kavga edicem mahvedicem onları demeye başladı. Geçen markette karşılaştık ben korkudan ne yapacağımı bilemedim. Bence takıntılı birisi uzak durmam gerekli
Çok teşekkür ederim yorumunuz için
Bu tamamen seni etkilemek için söylediği yalan bunlara kanma bunlar çocukça şeyler ergen insan tavri çocuk değilsin bence o insan takıntılı da değil sadece senin arkadaşlık ve dostluk çerçevesinde ki olayı farklı algılamış olay bu emin ol sadece sen yoksun onin için kendini onu kırdım diye dusunerek heba etmene gerek yok seni görmek istemiyorum bir daha de görüşmeyelim diyip işin içinden çıkacaksın ben teşekkür ederim yardımcı olabildiysem sizi anlayabildiysem ne mutlu
Çok yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim 🙏 zaten en baştan saçmaydı kendi yakın adkadaşını bana bi türlü ayarlayanayınca bi süre sonra kendi yürümesi vs
Çocuğun duyguları ile oynama bence gerçekleri söyle ona
Her erkek gerçekten sevdiğini söyler
Yalan yani
Doğrusunu ayırabilmrk laxım ama bişey hissetmediğin biri için değer mi bilemem
Cinsel arzu yok mu yani?
O zaman hiç umut verme
Ayrıl 🙄
Sevgili değilix
O zaman takma kafana hayatına devam et yokmuş gibi
Ama karşılaşıyoruz şaka gibi
En olmadık anlarda bi de
Hmm bilmem ama yol ver olmaz de farklı yol seç mdjd
zamanla olursun gibi geldi
Ya aslında ona karşı biraz ilgim vardı fakat o birden bana asılınca ben geri çekildim. Ben ona derdimi anlattıkça Birden kendi kendine hiçbi yere tek gitmiceksin bundan sonra ve bundan sonra bi kıyafet giyerken bana sor diye baskılar yapmaya başladı
Burdan sor Instagram'ım yok
burdan o kadar uzun yazamam ya kusura bakma
Bu nasıl bi saçmalık
Garip
Güzelce söyle ona
istemıyorum de dırek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?