Sesini duysam ağlayacağım herif harem kurmuş Kevser, İrem, Irmak ya bu kadar kızı nereden buluyor buluyor madem nasıl idare ediyor çıldıracağım ya
2 ay
Sesini duysam ağlayacağım herif harem kurmuş Kevser, İrem, Irmak ya bu kadar kızı nereden buluyor buluyor madem nasıl idare ediyor çıldıracağım ya
Öyle geniş adamdan hoşlanmak.. yazik. yazik. Çok yazik. Aci cekersi.. ciddi ilikski olmaz. Evlik hiç olmaz. Harem gibi tskilan adamla nasil bir iliski ya da evlilik gelecegi düşlüyorsun. Hovardalar daha mi cekici geliyor. Anlasilir gibi degil.
Abiiii beni çıkartı Irmak diye kız bulmuş bütün haremini boşaltıı
Gönlü geniş, hovarda ergen erkek modeli, aman işin olmasin. o modellerin ellerine düşen butun kizlar bin pisman. Ne guzel, iliskideki iç yuzunu, seni hiç yormadan önüne sermiş. Sende başkalarini ekleyerek.. arkadaşlik ederek bak yoluna. boş ver.
Eig icin tesekkurker 😊
Takma kafaya unut dedik daa
Abiiii ırmak diye kız bulmuş onun için bende dahil büyü kızları çıkarttı
Ben sana ne dedim manyak
Neden ırmak neden ben değilim?
Irmak güzel isimmiş bu arada jsjsjs dertleşmek istermisin?
Benim adımda hümaşah hüma diyorlar benim ki nasıl
Güzel kardeşim ismin
Teşekkür ederim
Tkp et gel dertleş içini dök
Saol
Haremlik durum gerçekten sinir bozucu, haklısın canım 😶🌫️ Bazı erkekler ilgi manyağı, birini gerçekten sevmekten çok egosunu besliyor. Kızları da genelde sosyal medya, ortam, arkadaş çevresi falan derken topluyor. Ama zor olan onları idare etmek değil, kandırmak. Senin görevin onu anlamaya çalışmak değil, kendini korumak 🧿 Sence o çocuk sana gerçek sevgi verebilecek biri mi, içinden ne diyorsun? 💭
Cevap
5Cevap
karaktersiz demek ki
boş ver onu, zaman kaybı. Sen aynısını yapsan seni bırakırdı
Üzülüyorum
Zamanla üzülmeyi bırakırsın. Sen üzülüyorsun diye onları bırakacak ve üzülecek olsaydı bunu çoktan yapardı. O senden hoşlanmıyor ki böyle yapıyor. Bence sen de kendi yoluna bak ve onu aklına bile getirme
Verici kız dolu bulmak abazalar için zor hele sosyal çevreci biri için kız bulmak zor değil
benim de yapmışlığım var sevgili değil öylesine takılırken sevgilide tek bi tane vardı şimdi onun kinden fazla fb
Pislik
O kadar yakışıklı mısın ki
Haklısın
Ben tek kişiyle olur evlenir adam gibi bir yuva kurardım zira zinadan ve Allahtan korkuyorum
İnan babamın vardı bir kere bile annemi aldatmadı. Aynı şekilde dedemde mavi gözlü talibi çok olan biriydi annanemi aldatmadı hatta annanemden iki ay sonra o da vefat etti.
Nasıl bilemem?
Hahahshhs erkeklerin özeti
Ağğğ çok kötü hissediyorum
Ahahahahhahshs
Gülme bacım gülmeeeğğ
Hoşlanmayı bırak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar