Eski sevgilim beni görünce neden uzaktan izliyor ve telefona gömülüyor, bu tavrı ne anlama geliyor?

Eski sevgilimle sekiz ay bir ilişkim oldu sürekli ben ayrılıyordum ama kendisi hiçbir şekilde ayrılmıyordu benden ve sürekli kapımın önüne gelip pişmanım yani özür dilerim hiçbir şey yapmadığı halde bunu bana söylüyor bana bir sürü hediye ve bir sürü güzel şeyler söylüyordu iltifat olarak ben sekiz ay içerisinde beş ay sonra ona aşık oldum ve biz bir ay ayrı kaldık o anda ben eve gitmiştim üniversite okuyordum arada ayrı kaldık daha sonradan onu sevdiğimi anlatamam ve ağladım yalvardım gitme bitmesin falan filan dedim tekrardan geldiğimde barıştık onunla daha sonradan ayrıldık kız buldu kız çok çirkin yani inanılmaz çirkin ona gitti ben her defasında işte onun evinin durağının önünde duruyordum ona bakıyordum falan o da beni her gördüğünde geldiği noktaya gidip beni izliyordu sadece sizce neden beni izliyordur bir de beni hep gördüğünde telefonla ilgileniyor neden?
Eski sevgilim beni görünce neden uzaktan izliyor ve telefona gömülüyor, bu tavrı ne anlama geliyor?
Cevapla