3 senelik ilişkim bitmişken yeni tanıştığım kişiye çekiliyorum, eximi de özlüyorum, ne yapmalıyım?

3 senelik ilişkim 4 gün önce bitti ve burdan biriyle tanışmıştım 1-2 ay oldu onunla tanışalı ama ilişkiler hakkında konuşuyorduk hep normal konuşmuyorduk bile ben artık dayanamayacağım bir raddeye geldim ayrılmam konusunda beni destekledi dinledi ne bileyim sonrasında biz birbirimize çekilmeye başladık sabahlara kadar konuşur olduk ama bir yandan da hâlâ eximi özlüyorum burdan tanıştığım kişide de sevmediğim özellikler oluyor konuşmayı kesmek istiyorum ona da söyledim ama yapamadık da bilmiyorum gerçekten çok karmaşağım ne yapmam ve hissetmem gerektiğini çözemiyorum

3 senelik ilişkim bitmişken yeni tanıştığım kişiye çekiliyorum, eximi de özlüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla