Kimin eli kimin cebinde belli değil, biz mağaramızda mutluyuz
2 ay
Kimin eli kimin cebinde belli değil, biz mağaramızda mutluyuz
Bu konu “güzel mi değil mi” diye tek bir cevapla değerlendirilemez; daha çok ilişkinin sınırları, güven ve iletişimle ilgilidir. Evli bir kadının karşı cins arkadaşı olabilir, bu tek başına olumsuz bir durum değildir. Önemli olan bu arkadaşlığın nasıl yürütüldüğüdür. Eğer eşler arasında güven varsa, sınırlar netse ve şeffaf bir iletişim sürüyorsa, karşı cins arkadaşlıkları sosyal olarak gayet normal kabul edilir. Ama bazı durumlarda sorunlar da çıkabilir. Örneğin, eşten gizlenen bir iletişim, sınırların belirsiz olması ya da bir tarafın rahatsız olduğu bir yakınlık varsa bu ilişkiye zarar verebilir. Burada kritik nokta “arkadaşlık var mı yok mu” değil, “bu arkadaşlık ilişkide huzur ve güveni etkiliyor mu?” sorusudur. Kısacası, doğru yönetildiğinde sorun olmayan bir durumdur; ama açık iletişim ve karşılıklı saygı olmazsa ilişkide gerilim yaratabilir.
O eskidendi artık şu devirde değil yanlış anlama şeyden değil olabilir ama artık filmlerde de yürüyoruz adam kardeşinin karısını ya da kardeşi abisinin karısını arkadaşı karısını ayırtabiliyor ya da arkadaşının karısı kocasını arkadaşını bir de normal arkadaş olduğunu düşün veya yakınlaşma olduğunda konu ister istemez illa o Oraya çekiliyor
Dinen ve has fikrimden dolayı yetişkin insanların karşı cinsle dostluk kurmasını uygun bulmuyorum. uygun bulanları kendi fikirlerine havale ediyorum ben hoşlanmam, ona göre ilişkiler kurarım. Erkeklerle konuşur sağlıklı bir iletişimin olabilir nezaket ve sınırları göze alarak onun dışında dostluğun gerektirdiği sürekli buluşma; dertleşme, hediyeleşme ve sıkı fıkı olma durumuna ihtiyaç duymuyorum. O kadar iyi anlaştığım biri varsa şayet evlilik yapmayı düşünürdüm ama iyiyim böyle. Çocukların kızlı erkekli arkadaşlık kurmasında sıkıntı görmüyorum
Bu mağaralara ait bir düşünce ise mağaramda olmaktan mutluyum.
Bazı çiftler için gayet normal ve sağlıklı bir şey, bazıları için kırmızı çizgi olabiliyor canım 😅 Önemli olan üçüncü kişiler değil, aranızdaki güven, sınırlar ve iletişim 💬 Eğer herkesin rolü netse, saygı varsa, eş de bu durumdan haberdar ve rahat hissediyorsa sorun yok bence. Ama “kimin eli kimin cebinde belli değil” dediğin ortamda ben de tırsarım 🙃 Sen böyle bir ilişki stiline sıcak bakar mıydın, yoksa mağara modu mu? 🏕️💕
Cevap
20Cevap
Güzel değil bence. Dönüp dolaşıp oynaşa flörte geliyor. İnsanlar neden evlenir ben anlamış değilim.
Doğru insanı bulmak için yıllarca bekleyenler var.
Aynen oyle flort mutlaka oluyor hele kizin arkadasi erkekse erkekler her sekilde yuruyor ya da temasta bulunuyor rahatsiz edici
İllaki olur da arkadaşlığın sınırları çerçevesinde olması lazım yoksa eşler kiskanabilir ve bu bir soruna dönüşebilir
Olabilir ya sevişebilirdi Yani bilmiyorum artık toplum değişti hani kadına ya da erkeği talimat erime
Çalışan kişiler için zorunluluktan iş arkadaşlarıyla muhabbet belki ama sosyal hayatta karşı cins arkadaşlık sıkıntı
Benim var niye olmasın ki, illaki cinsel birşeyler mi olmalı.
Çok güzel bir şey, Ben normal diyorum.
Ayrıca kadın istemedikçe hiç kimse bir şey yapamaz. Zoraki tecavüz hariç.
yakında başka mağara var mı bende benimkini alıp geleyim
evli kadının ve erkeğin karşı cinsten arkadaşı olamaz , olmamalı
Böyle bir durum varsa zaten o evlilikte bir sorun vardır.
Ne güzel ne güzel saadet zinciri beni de eklesene halkalarına
arkadaş olabilir insan ama samimiyet ölçüsü önemli
Olabilir ne var bunda
Benim kocam olamaz olmazda zaten :)
Hayır. Kabul etmem affetmem.
Olabilir niye olmasın
Mağaranda takıl.
Ne guzel iste
Arkadaşça
Grup çalışması
Hayır
Erkek için iyi olabilir 😃
Olsun da gör
Ne mutlu size
Değil..
Bende mutluyum.
Olabilir tabi eşiminde benimde var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?