Ben güzel bir kadınım ve çirkin hemcinslerimi yakışıklı erkeklerle görünce şahsen rahatsız oluyorum, zaten Türkiye gibi ülkelerde yakışıklı erkek az
2 ay
Ben güzel bir kadınım ve çirkin hemcinslerimi yakışıklı erkeklerle görünce şahsen rahatsız oluyorum, zaten Türkiye gibi ülkelerde yakışıklı erkek az
Cevap
13Cevap
Ben tam tersini görüyorum, kendini salmış erkeğin yanında manken gibi kadın var.😄
Bu şekilde tabir etmen bile çok yanlış. Güzellik göreceli bir kavramdır. Sen beğenmeyebilirsin o yakışıklı dedigin beyfendi ilişki olarak kabul etmiş hatta evlenmişse o hanım dogru kişidir. Umarım sende kendin için en dogru kişiyi bulursun.
Erkekle tipe bakmaz sadakat ve güvene bakar kadınlar paraya pula mala bilezeğe bakar ondan sonra boşanıyorum şöyle böyle
Yakışıklı, düzgün, iyi insanların da kıymetini bilmiyorlar
Cidden bunu bende aşırı merak ediyorum hadi para mı dicem erkekler paraya odaklanmaz ki
Evet ya işte anlam veremiyorum bende
Hadi cinsellik dicem onunla da sevgili olmak bile gerekmez
Yani bilmiyorum erkekler bana sevgililik bile yaklaşmiyor
Cidden duygusal bağ sizin için önemli mi
Yani dediğiniz gibi ya duygusal bağ hissetmiyorsan ya da beğenmiyorlar e birsey diyemem hickimse beğenmek zorunda değil zaten bende çok bağ hissetmiyorum sorun etmiyorum
Cilveli olsam ne olavak altıma Porche mi verecekler bari en azından altında Porche si olan erkek cilve istese en qzindna araba ile gezdirir
Genelde güzel kız çirkine erkeğe ya da yaslıya gidince parası için diyoruz 🥰
Mutlularsa bende mutlu oluyorum.
bir şey hissetmiyorum
Bir şey hissetmiyorum
Bişi hissetmem ne hissetcem m q
Allah çirkin şansı versin
Hiçbir şey banane milletin evliliğinden
bir şey hissetmiyorum
Tip falan hikaye bi yerden sonra bunu anlıyorsun
Derde geeel
erkekler aptal
Hep kızlar çirkinlerle evlenecek değil ya
Bence haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence burada asıl mesele “çirkin / güzel” değil, senin kendini nasıl konumlandırdığın 🙃 Fiziksel çekicilik çok göreceli, herkesin zevki bambaşka. Bir de insanlar sadece yüzle vücutla seçilmiyor, karakter, mizah, güven, uyum da devrede 💫
Senin de hoşuna fiziği çok hitap etmeyen ama karakterine bayıldığın biri oldu mu hiç? 💬