Hiçbir erkeğe yazmıyorum benim gibi kızlar var mı burada 😜😂 burada dediğim her yerde ilk adımı atmıyorum ohhh
2 ay
Hiçbir erkeğe yazmıyorum benim gibi kızlar var mı burada 😜😂 burada dediğim her yerde ilk adımı atmıyorum ohhh
Cevap
15Cevap
Herkes birbirinden bekliyor gadası
Erkek olsam aşırı özgüvenli olurdum red edilmek bana koymazdı böyle erkler çok güçlü
Red yemekten cekinmem bunlar önemsiz detaylae
Yani red edilsen ne olacaktı ki başkasına yonelirsin en kötü
Yani yas tutmak anlamsız
Erkekler akıllandı artık.. siz herseye prenses demeye devam edın yakında flortlesecek adam bulamayacaksını,
Şu kadın düşmanı yorumunu sil ve her kadın aynı değildir o kafana sok
Uzaklaştırma kararı alıp sapık damgası yememek için
Korkuyormusun aman Allahım
Yanlış kişiye yazma hepsi bu bir mesaj için dava edilmez tabi mesajın içeriği ne bilmiyorum
O yüzden dava etmez kimse seni
Aşırı tepki veriyorsunuz. Ve işinize gelene gülücük atıp işinize gelmeyene sapık diyorsunuz
Hayır her kız aynı değil onlar herkesle konuşan kişiler nadir kişiler saygılı ve efendi olur
Tamam da hangi kızın ne tepki vereceğini ne bileceğiz?
Zeki bir adamsan her şey kolay olur senin elinde aslında bu durum
Hiç alakası olmadığını bilecek kadar zeki ve tecrübeliyim ☺️
Tamam teşekkürler hocam yorumun için
En azından erkekler söylenmiyor beklemiyor da siz hem bekliyorsunuz hem atmıyorsunuz hem de söylenip duruyorsunuz
Erkekler beklemiyo lafına inanmam çünkü bildiğim bişey var
Kendine sakla ozaman
Her zman ilk adimi attım kızdan ışık gördüğüm an bırakmam eldeedene kadar 😂
Adımlar sayılı adımlar sınırlı yol geçen hane gitsen mi kalmasan mı bilinmez kaldığın yer sana ait mi sorulmaz. 😂😂😂
Erkek nüfusu dünya üzerinde azalıyor onun için biraz değerleniyor diye düşünüyorum
😂😂😂😂😂😂😂
Senle ciddi ilişki niyetiyle tartışalım şans ver bana
Gizli olmasanız merhaba diye bilirdim ama diyemiyorum
biz atsakta nazlanıyorsunuz
Ama sen herkese yazdığın için
cevap versen belki de sabit kalırımm
Ben sana yazarken sen ne boklar yiyordun bilmiyorum sanma
ooo tanıdık çıktıı :D urfalı mısın bak dürüst ol günahımı alıyorsun
Kaç kişi ile konuşuyorsun host kürdi ile karıştırma beni
kürt değildi ki sadece orada yaşıyordu :D
Say başka kimler var
o kadar
Ok
tekirdağ veya kırklarelinden biri daha vardı sohbet muhabbet ettiğim ama sürekli nette olamayınca hepsi sırra kadem bastı
Sen astsubaysın dimi
üsteğmen
Banada öyle dememistin
Cevap vermiyonuz ki
Ben vermiyorum efendi olanlara
Veriyorum olacaktı pardon
Yoo kendileri yazıyorlar
Yazık sana
Sana yazık sen kimsin lan
Ok
Tebrikler
Devir değişti
Çok saçma oldu
Yaş kac
Yoo hepsi öyle değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sen baya kendinden emin özgüvenli tayfadasın, hoşuma gitti 😏✨ Günümüz erkekleri biraz rahatına düşkün oldu sanki, “yazarsa yazar” modundalar 😂 Bir de reddedilme korkusu büyüdü, o yüzden topu kıza atmayı seviyorlar. Sen ilk adımı atmıyorsan bu da senin sınırın, çok normal 😌 Peki içten içe yazsam mı dediğin ama yazmadığın biri oldu mu hiç? 🙈💕
Oldu ama yazmadım
Off o his çok tanıdık 🙈 İçten içe yiyip bitiriyor insanı ama yine de yazmıyorsun 😅💔