19 yasindayim hic kiz arkadasim olmadi, sizce sorun mu ve nasil bulabilirim?

Hiç olmadı yani yaşım 19
19 yasindayim hic kiz arkadasim olmadi, sizce sorun mu ve nasil bulabilirim?
Cevapla