Hormonların ile ilgili bir durum olabilir ya da bunun altında yatan bir sağlık sorunun olabilir bunun için kadın doğumda gidebilirsin ama öncesinde endokronolojiye gitmeni tavsiye ederim ona göre onlar yönlendirme yaparlar zaten
İyi değilim. Dün zaten ağrıdan bayılacaktim resmen. O kadar kötü bir sanciymis ki arkadaşlarım anlatırdi bu kadar beklemezdim öldüm resmen ya Ama bugün düne göre daha iyiyim. Sancim var hala ve berbat bir bel agrisi😢
Kızlar Ne Diyor
Hormonların ile ilgili bir durum olabilir ya da bunun altında yatan bir sağlık sorunun olabilir bunun için kadın doğumda gidebilirsin ama öncesinde endokronolojiye gitmeni tavsiye ederim ona göre onlar yönlendirme yaparlar zaten
Korkmalisin doktora git
sağlık sorunu olabilir doktora gitmelisin
Dr git muhakkak
Erkekler Ne Diyor
bazı durumlarda 20 yaşında bile regl olmayan var ama kafan rahat olsun diye 1 kadın hastalıkları uzmanına görünebilirsin
Bu normal değil doktora gitmen iyi olur ileriye dönük sıkıntı yaşayabililirsin..
olup napacaksin zaten en fazla cocugun falan olmaz.. boş ver cocugu da. keyfin iyi olsun.
şimdi hormonlarına baktırdın mı, testesteron hormonun fazla ise geç olur kadınlar genelde
Doktor gır bence senin ıcın önemli konu bu
Gidicem bende
Geçen senelerde gittim normal bi sıkıntı yok hormonlarında olursun demişti ama 18 yaşıma geldim hala olmadım
Gittin mi canım
Doktora gitmeyi düşünüyordum ama kendiligimden oldum bilee
Regl oldun mu canım ..☺️
Evett oldum🥲
Ah ne işte artık dezunli okursun canım ..
Gzlsn bna istek atsana.
Çok kötü bi ağrısı varmış bunun yaa. Arkadaşlarım anlatırdı da bu kadar beklemezdim. Ölüp ölüp dirildim resmen
Ama normal bu canım ..
sancı hep kramp..
Evet ya bittim resmen
Ah siz kızlar ah neler çekiyorsunuz 🙈
Öyle gerçekten ya amannn olsak bir türlü olmasak bir türlü
Haha evet olmak en iyisi..
Kız bana TKP isteği atrmsn... Bişi dicem
tamam
Bur damisin.. seni arıyorum ☺️
Sana yazamyrm kz bn takip et ya da yaz
canım burdamisin değilmisin yazamıyorum beni takipet ya da bana yaz..!
...
Kadın doğuma gitmişsindir mutlaka o ne diyor?
Peki özel olarak bir şey sorabilir miyim
Geçen senelerde gittim normal bi sıkıntı yok hormonlarında olursun demişti ama 18 yaşıma geldim hala olmadım
Sorabilirsin
İstek oluyormu bişeyler yapıyormusun?
Evet isteğim oluyor
Peki rahatlamanda ya da ıslanmanda falan bi sorun çıkmıyor demi
Hayir çıkmıyor
Hmm göğüslerle ilgili hormonal şeylerde de bi problem yok demişsin
Vücudun nasıl anlatabilir misin
Hadi hayırlı olsun
Teşekkür ederim 🥲
Nasılsın şu an
İyi değilim. Dün zaten ağrıdan bayılacaktim resmen. O kadar kötü bir sanciymis ki arkadaşlarım anlatırdi bu kadar beklemezdim öldüm resmen ya
Ama bugün düne göre daha iyiyim. Sancim var hala ve berbat bir bel agrisi😢
Biraz rahatlamak ister misin
Hiç jineko yaptın mı
Doktora gitsene hormonla alakali olabilir
aman olup baapcan
Ne güzel işte
göğüslerin falan gelişti mi?
Evet
ilginç ya
Yani bende anlamıyorum, hastaneye gidicem
anladım kaç beden oldu mesela?
75B
o kadar da gelişmemiş
Ama kendim minyonum o yüzden gogus ölçüm kiloma göre felan normal bence
bilmiyorum ama belki daha gelişecekti
Yani bilmiyorum
hıhı istek anlamında hiç farklılık var mi
Yani istek durumum normal
Evet.
ilginç cidden
Oha bu yaşa kadar doktora gitmedin mi
Geçen senelerde gittim normal bi sıkıntı yok hormonlarında olursun demişti ama 18 yaşıma geldim hala olmadım
Nasıl normalmiş millet 12 yaşında oluyo
Bende bilmiyorum yani gittiğimde de 16,17 yaşındaydım
Annen bişi demiyor mu
Annem de normal değil bu gerekirse bir profesöre gidelim felan dedi
Ablan var mı
Yok
Tek çocuk musun
Hayir 1 kardeşim bi de abim var
Kardeşin kız mı kaç yaşında
17 yaşında erkek
Tek kızsın haaa 😂
Evet
Senle kardeşinin arasıda çok azmış annen hiç arayı boşvermemiş 😂
Evett otlee😃
Abin kaç yaşında 🤔😂
23
Senle abinin arasında beklemişler baya ama kardeşin kaza kurşunu heralde 😂😂
Herhalde djhdh
Annen baban kaç yaşında 🤔😂😂
Babam 49 annem 42
Annen regl oluyor mu halaaaa
Evet oluyor
Bir kaza kurşunu daha olabilir yani zcçöjjss
Yok ya kaç senedir ki olmamış şimdi mi olacak sjsjsj
Ayrıca olsun isterdim küçük bir kardeşim olurdu istee kendi bebeğimmis gibi bakardımm
Niye olmasın ya beş dakikalık bi kazaya bakar işte bççvöjjj
Söyle yapsın annene sççvjjj
Niye cevap vermiyorsun
İlişki yaşadin mi?
Hayir neden?
Hamileysen regle olmuyorsun ya
Daha once hic mi olmadin?
Onu biliyorum ama ben hiç ilişki yaşamadım ve daha önce hiç regl de olmadim
Çok istekli misin