Eski sevgilim dogum gunumu neden kutlamadi, suratima baka baka unuttu gibi davrandi neden boyle yapmis olabilir?

Ayrıldık ama aklıma hep takılıyor ve bana da çok koydu. Benim uzun bir ilişkim vardı, doğum günümdü, ben 00.00'da mesaj atar diye bekledim, atmadı. Dedim herhalde buluşunca sürpriz yapacak. Buluştuk, doğum günüm hakkında hiçbir şey demedi, neyse eve gelince üzüldüm, ben mesaj attım buna, doğum günümü unuttun mu diye. Hayır dedi, unutmadım, sürpriz yapacaktım, erken gittin dedi. Çok da erken gitmemiştim yani, zaman geçirdik beraber, telafi edeceğim, diğer buluşmada sürprizim hazır dedi. Diğer buluşmalar oldu, hiç kutlamadı. Amaç neydi, neden böyle yapmış olabilir?
Eski sevgilim dogum gunumu neden kutlamadi, suratima baka baka unuttu gibi davrandi neden boyle yapmis olabilir?
Cevapla