Ne artısı veya eksisi olur ya da direkt normal mi. Büyük olan o
2 ay
Cevap
11Cevap
Normal değil jenerasyon farkı var ve bu bugün toz pembe gördüğün için farkında olmadığın bir uçurum.
O kadar jenerasyon farkı olmaz bence 13 yaştan o kadar olur mu
O kadarda değil. Ben zaten kendi dönemimdeki kişiler gibi değilim uyum sağlarım ona. O da dediğin gibi farklı durmuyo
Nolcakki yani
Evlendiğinizi var sayalım bir süre sonra o cicim ayları bitecek zevklerin farklılaştığı, görüşlerin değiştiği günler gelecek sonra sen fıkır fıkır enerjik iken karşındaki daha stabi sabit ve konfor alanına düşkün olacak. Müzikleriniz uymayacak espiri dilleriniz uymayacak ve ilerleyen yaşlarda zaman daha hızlı akacak sen genç kalırken karşındaki çöküş evresine geçecek bir sürü şey var.
Gerçekten benzer birsey yaşamış biri olarak şunu söyleyebilirim zor oluyor
Az daha büyük olsa baban yaşında deriz diyeceklerim bu kadar
Abart biraz daha abart. 13 yaşında mı babam beni yaptı aq
Eskidende yaşamıyoruz ama bu da sana ek bilgi olsun. 13 yaş daha çocuk
13 yaşında birine baba kalıbı yapıştırıyorsun ama boş yapma bi ya
Seviyorum ama elimde değil
Daha nasi göreceğini ne düşüneceğini bilmiyorum çünkü henüz tek taraflı ama ben seviyorum ve çok çaresiz kaldım napcam bilmiyorum
Yok ya gercekten baya seviyorum
Sevdikten sonra gerisi yalan seni seviyor mu o önemli
Yaşları belirtseydin ona göre net bir yorum yapardık. Gizliden soruyorsun bir zahmet belirtiniz.
Tek artısı senden önce ölür bu başka yok gençliğin falan gider
10 13 yaşı 20 yaş olarak falan mı algiliyosunuz
Bilmiuom da seviyosan goz yumulur nolcak
şu an ki yaşlarınız kaç asıl mesele o
22 35
Sizin yaşınız kaç karşınin ki kac
22 35
Evlilik düşünüyor musunuz
Niye düşünmeyeyim seviyorum
Ne alaka nerden Vardın bu sonuca
Tek bu yaş farkı olan biz miyiz? Arada 20 yaş var demedik. Böyle olup evli olan bir çok kişi tanıyorum. Ayrıca ergen derken ergen hangi yaş aralığına denir önce onu öğren.
Oy kullanma yaşından bahsetmiyorum maalesef o kadar cahilsinki 29 yaşında kadına bile ergen diyecek bir cehalete sahipsin demekki şunu söylesen herkes senle dalga falan geçer😂😂 biraz araştırma yap geliştir kendini cevabı da kendin bul yazmicam
Ergenlik değil genç yetişkinlik dönemi diyoruz biz ona bilimsel olarak ama sen bilirsin. Zaten konuda bu değil
Aman sana değer versin de bence gerisi boş
Çok normal bence ve eğlencelii
ben de yaşadım benden büyükdü bir şey olmaz
saçma geliyor
Saçma gelen ne
13 yaş farkında pedo olcak bişi var mı 20 demedimki ben reşitim zaten 20li yaşlarımdayım
Normal kadin kucuk olmali
olmaz
Bence normal
Normal
Normal askik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aranızda 13 yaş fark olması tek başına ne iyi ne kötü, tamamen sizin dinamiginize bağlı 😌💫 Büyük olan onun olması olgunluk, güvende hissetme, daha yerleşik bir hayat gibi artılar getirebilir. Ama bakış açılarınız, eğlenme şekliniz, gelecek planlarınız uymazsa çatışma da çıkar 🫠 Önemli olan: seni dinliyor mu, saygı duyuyor mu, seni eşit görüyor mu? İçinde bir kırmızı bayrak hissi var mı peki? 🚩