Kızlar selam. Erkek arkadaşımla 1. yılımız olacak. Ve eski sevgilisi durduk yere yazmaya başladı. Aldığı hediye kol saatini istemiş konuşma bahanesiyle. Ben de tartıştım kendisiyle. O da gidip erkek arkadaşımın annesini arayıp beni kötülemeye çalıştı. Ben bu kıza “Ben onun (sevgilimin) çamaşırlarını yıkıyorum.” gibi bir cümle kurdum. O da bunları erkek arkadaşımın annesine gönderdi. Beraber yaşıyor diye bizi daha çok, beni kötülemeye çalıştı. Ayrıca geri istediği saati erkek arkadaşım daha önce defalarca vermek istemiş ve kabul etmemiş kız. Şimdi ben bu kıza saati kargolayacağım. Paketin içine fotoğrafımızı koyup “Ben çamaşırlarını yıkamaya devam ediyorum, o da bulaşıkları.” yazacağım. Ama saati aylar sonra geri istemesi durumunda ince güzel bir laf sokmak istiyorum. Ne yazabilirim? Acil yardım. Lütfen

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer