Esimin WhatsApp mesajlarını gizlice okumakla haksız mıyım, ayrılma noktasına gelmek normal mi?

Abi oda arkadaşına yazmış benim de içine kuşku düştü,
kocam: Neredesin
—— bu kişiyle dışarıdayım şuraya geçeceğim
Kocam: Nereye geçeceksin
—— kafe

Bu kız diğer kız odadaki arkadaşıyla dışarıda, diğer kız da eşime gel sana içecek ısmarlayayım diyor bunlar bekar. Ben de eşime çattım bağırdı neden diye, wp'ini okuttuğum için beni suçluyor
Ben kıza niye nereye gittiğini nerede olduğunu soruyorsun sanane diye bağırdım. Eşim de iş yerinde olsaydı hakkımda konuşuyorlar mı diye soracaktım dedi. Mesajı da eve gelirken silmiş ve ben bu beni rahatsız etti kızı instadan çıkartacaksın diyorum çıkartmıyor. Ayıp olur ayıp, çıkarırsa işe gitmem? Bu sefer de ben eşyalarımı topladım ben gidiyorum, mesajı silmeseydi sorun yoktu bana haber verseydi sorun yoktu. Senden mi izin alacağım haber vereceğim dedi
Gidiyorum haksız mıyım gelmeyeceğimi söylediğim halde çıkartmıyor
Güncellemeler
2 ay
Kutfen cevaplar geldin
Güncellemeler
2 ay
Gittim arkadaslar gittim ailesine kendi yanında anlatmis bende analttin ailesi bana hak verdi engelledim yalvarmadan donmem
Esimin WhatsApp mesajlarını gizlice okumakla haksız mıyım, ayrılma noktasına gelmek normal mi?
Cevapla