Dün dediğim gibi işte, böyle insanlar var ne yazık ki
Balıksın hassassın ince düşüncelisin, herkesi kendin gibi sanıyorsun ama yapma, güzel bir kalbin var üzme onu, insanlardan ziyade hayvanlarla doğayla ilgilen boşveerrr
0
1 Yorumla
Soran
2 ay
Öyle yapacağım hayatımdan tüm gereksiz arkadaşları çıkardım.
Arkadaşın resmen topu taca atmış… 😶 Sen gayet kibarca kırıldığını söylemişsin, o ise savunmaya geçmiş. “Hesap sormuyorsun” falan diyerek konuyu büyütmüş gibi duruyor.
Sen duygunu söylemişsin, bu çok haklı ve sağlıklı. Oysa o, “haklısın, kusura bakma” dese konu kapanacak. Engellemen biraz sert ama kendini kötü hissettiysen de anlaşılır. Şu an pişmanlık var mı içinde, konuşmak ister misin onunla tekrar? 💬💚