3 gündür mesajıma tıklamiyor, arkadaşım onu aradı ve açtı? Şoktayım?

Normal mi? Arkadasim onun kardesinin (arkadasinin) sevgilisi bide. Oda benden hoslaniyodu iste güya ama 3 gündpr yazmuyor arkadasim ararkenn utanmadan ayip oldu meryeme onada cevap vericem falan diyor gülüp. Yazik be calisiyorum yogunum yazamadim kiza diyo telefonda arkadasima ozaman nasil arkadasimin telini aciyosun? Bide seni sonra arayacam diyor bunlara zamanin var ha? Sonra arkadasimla tartisdilar falan onun msjina cvp vrebiliyosun benimkinemi 3 gundur tiklayamiyosun pez!!! ev... k. Cok asaglik bir durum madem öyle surekmi niye pesimden kosuyosun adam gibi istemuyom artk dedi 3 gundur msja tiklamamis ama hikayeme bakiyor utanmaz

Güncellemeler
+1 yıl
Yardim edin
3 gündür mesajıma tıklamiyor, arkadaşım onu aradı ve açtı? Şoktayım?
Cevapla