Normal mi? Arkadasim onun kardesinin (arkadasinin) sevgilisi bide. Oda benden hoslaniyodu iste güya ama 3 gündpr yazmuyor arkadasim ararkenn utanmadan ayip oldu meryeme onada cevap vericem falan diyor gülüp. Yazik be calisiyorum yogunum yazamadim kiza diyo telefonda arkadasima ozaman nasil arkadasimin telini aciyosun? Bide seni sonra arayacam diyor bunlara zamanin var ha? Sonra arkadasimla tartisdilar falan onun msjina cvp vrebiliyosun benimkinemi 3 gundur tiklayamiyosun pez!!! ev... k. Cok asaglik bir durum madem öyle surekmi niye pesimden kosuyosun adam gibi istemuyom artk dedi 3 gundur msja tiklamamis ama hikayeme bakiyor utanmaz
Güncellemeler
+1 yıl
Yardim edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Her yerden engelle. Karakter yoksunu belli ki. Benim mesajıma bakmayıp arkadaşımın aramasını açan erkeği bir saniye bile tutmam hayatımda
Umrunda degil ki onun engellesemde belli ki. Napacam bilmiyorum bide arkadasima yolunuz acik olsunndiyor ya bana yazip tenezul etmiyor bile inanamiyorum ben gercekten
Ugrasti etti ben basta istemedim simdi istiyorum simdi yaptigina bak agliyorum ya insanlar neden böyle
Surekli konduramiyorum diyodumki yok ya isi vardir falan zaten her 6 saate bir yaziyodu acaba gercektenmi isi var falann diyodum ama yok isteyen yol bulur tipki arkadasiminntelefonunu actigi gibi ve sonra da yine arayacam seni dedigi gibi
Benimki de peşimden koştu koştu aşık etti sonra 4 gün yazmadı meraktan öldüm dedim kesin başına bir şey gelmiştir. Meğerse yeni bir kız bulmuş
Yuh ya
Nerden ogrendin
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!