Sevgilim olmadı, konuştuğum oldu ama onlarla asla sevgili olmadım
Birinin hiç sevgilisi olmaması hakkında ne düşünürsünüz? Bunca yıldır nasıl olmamış mı yoksa bu kız sorunlu mu diye
Sevgilim olmadı, konuştuğum oldu ama onlarla asla sevgili olmadım
Birinin hiç sevgilisi olmaması hakkında ne düşünürsünüz? Bunca yıldır nasıl olmamış mı yoksa bu kız sorunlu mu diye
Herkesin hayat akışı farklı. Kimi erken yaşta ilişki yaşar, kimi okul, iş, aile sorumlulukları ya da kendi iç dünyası nedeniyle buna hazır hissetmez. Bazı insanlar da doğru kişiyi beklediği için hiç “denemek için ilişki” yaşamaz.
Asıl önemli olan kaç ilişki yaşandığı değil, insanın kendini tanıması, ne istediğini bilmesi ve bir ilişkiye gerçekten hazır olduğunda girmesi. Zorla ya da sırf “yaşım geçti” diye girilen ilişkiler genelde daha çok yıpratıyor.
Kısacası 23 yaşında hiç sevgilisi olmamış olmak anormal değil; sadece kişisel bir zamanlama meselesi.
Zaten hayata gec başladim gibi bisey ama bazı insanlar benim ne yasadigimi bilmedigi icin tuhaf buluyor
Açıkcası ben tuhaf bulmuyorum bu yaşına kadar kimse olmaması senin için iyi bence en azından insan tanımayıp hayal kırıklığı yaşamadın bu yaştan sonra daha emin adımlarla yola başlarsın...
Öyle olacak insallah
Böyle düşünmemeli bence. Benim de hiç olmadı çünkü seçici davranıyorum. Ve çevremdekileri gördükçe bunun iyi bir şey olduğunu anladım. Duygusal olarak yıpranmaktan, birini bırakıp başka bile olmaktan iyidir. Tüm zamanımı kendime ayırıp kendime bir şeyler katmaya çalışıyorum. Bu bir eksiklik değil, zamanı gelmemiştir demek ki.
Ne güzel işte kendinle gurur duymalısın temiz kalmıssın... sevgilisi olana madalya flan mı takıyorlar hem bu devirdeki sevgililer sadece yiyişme üzerine... sevgilisi olanlar kirlidir... sorunlu diyenlerde kirli olduklarini bilip çekemiyorlar temiz insanları
Bu sevgili denen gereksiz canlıyı neden hayatınızn en tepesine yerleştiriyorsunuz , çok matah bir şey sanki.. ili gün sonra beni aldattı bana şöyle davrandı beni aldattı vs diye psikolojinizi bozacaksınız zaten..
23 yaşında sevgilin olmaması dünyadaki en normal şeylerden biri, içini rahat tut 😌✨ Herkesin hayat çizgisi, hız limiti, önceliği bambaşka. Kimi 15’te sevgili yapıyor, kimi 30’da ilk kez aşık oluyor, kimisi de hiç yaşamadan mutlu oluyor. Bu seni sorunlu değil, sadece seçici ve kendiyle gerçek olmayı seçen biri yapar 💫
Önemli olan “kaç tane ilişkim oldu” değil, “kendimi iyi hissediyor muyum, huzurlu muyum” kısmı. Zorla, sırf boş kalmamak için biriyle olmak var ya, bence asıl sıkıntı o. Sen konuşup sevgili olmamayı seçtiysen, bu senin sınırların ve konforunla alakalı, bu da çok değerli 🧡
Ayrıca, ilişki konusunda geç kalan değil, kendini tanımaya fırsat bulmuş birisin. Hayat uzun, aşk bi’ şekilde çıkıyor karşına. Sen kendini sev, hayatını kur, gerisi zaten geliyor. Peki, şu an ister miydin sevgilin olsun, yoksa şu düzeninle aslında fena hissetmiyor musun? 💭🥰
Cevap
29Cevap
Normal evet,
Açıkçası benimde sevgilim olmadı yani flörtüm oldu ama hiç sevgili denilecek derecede bir ilişki yaşamadım. İlişkiler genelde kişisel tercihlere ve kafa yapısına bağlıdır. Bir insan ilişki istemiyorsa kendini bulmaya ya da farklı amaçlara yöneliyor olabilir. Yaşım geçti diye sevgili bulmakta açıkçası uzun vadede yıpratabilir doğru kişiyi bulmak mesele. Çoğu insan tarafından çok yakışıklı olduğumu düşünmesemde yakışıklı olduğum söylenir kızlar ya da erkekler tarafından. Ancak ilgilenmiyorum şimdilik buda benim tercihim.
Yoo gayet normal kendı kararı düşğmcesi bu durumlara sıcak bakmayan bırı olabılır derım neden olmasınkı ne var bunda
Bence deq
Sorunlu demeyelim de çok seçici derim hiç sevgilisi olmamış kız yoktur yani dediğin gibi konuşmuşsun kriterine uymamış uysa olucak zaten sevgili yapmak kızlar için çocuk oyuncağı kriter sorunu çok fazla olduğu için sevgili olayı biraz reyondan meyve seçme olayı gibi
Bende aynı durumdayım 22 yim sorunlu muyum sence alakası yok
Değilsindir de ben insanlar ne diyor diye merak ettim
Bazen bende de oluyor
Benim de olmadı bazen ihtiyacım var gibi geliyor ama sevgili değil de beni anlayacak yanımda olacak biri
Yo doğal herkesin olcak değil ya takma kafana sal gitsin 💋💋
Saldım
Salarken de birilerini bulursun kaçırma onları 💋
Yani imkansız reis sevgilinin olmaması. Bir erkeğin 28 yaşında yaşadığı hayatı kızlar 18 yaşında yaşamaya başlıyor. Bunu bir erkek dese inanırdım da kızlara pek inanmıyorum.
Inanma
Hoşlandığı olmuş ama ilerlememiş. İstememiştir., bir çok sebep var. Etraf karaktersiz dolu. Güvenememiştir.
Güvenmedim
olabilir, sevememişsindir, ya da sevmeyi biilmiyorsundur
Sevdikte o bizi sevmedi
😉 aynu dertler bizde de var
Sevgilin olmasını mı istiyrosun
Hem istiyor hem istemiyor
😉 o nasıl oluyor.
Napıyoreun
Kızda problem olduğunu düşündürür
Bende erkekte
E olsun artık zamanı gelmiş
Kader
Gayet normal bir şey
Bence de ama bazen neden diye dusünuyorum
Olunca ne oluyor ki.
Aynı yaş aynı olay. Mantıklı gerekçeleri vardır normaldir derim
Ben 34 yaşındayım olmadı
Aga be
Kızın da olmaması tuhaf erkeklerin neyse de
Neden?
Kızlar çok güzel oluyor elini sallasan ellisi erkekler olamıyor işte
Bana istek atan çokta ben begenmiyorum
E işte
Knk ben fotomu atsam yorum yaparmısin 10 üzerinden
Yok knk yapamam bosber kendini ifsalama
Zaten vazgeçtim bu siteye güven olmaz
Gayet normal ve doğal
Tam hayalimdeki tipsin açıkçası
Yok degilimdir
Nereden biliyorsun ki. Böyle diye diye yalnız kaldin zaten
Olabilir neden olmasın
Elbet olur ciddiye alma.
Değil.
Neden?
Lise ne alaka ya
Normal 37 yaşındayım benim de hiç sevgilim olmadı
Niye normal olmasin?
Normal reis
Normaldir. Bişi üşünmem
normal bence
Bence de
olsa ne olcak canım ya senınle eglencesıne takılıcaklar ya da kandırıcaklar
Bende ikisini de istemedim
Benim gibi
Fıkra bukadar
Fıkra?
Ne alaka
Çirkindir
Bence guzellikle alakasi yok ne cirkinler gordüm nisanlı olan ne guzeller ne viktoria secret mankeni gibi kadinlar gordum bekar olan
Öküzdür kadın yanına yaklaşan erkekleri itiyodur
Bende öküzlük var mesela
Güzelliğini de görmek lazım.
Normal
Normal
Normal
Tuhaf
Normal bence
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?