Ben anlamıyorum bu durumu.. Seven hissettirir, sevilen hisseder..

#inci❤️
Ben anlamıyorum bu durumu.. Seven hissettirir, sevilen hisseder..

#inci❤️
Bence sadece “seviyorum” demek yetmez. Sevgi sözden çok davranışla belli olur. İlgi yoksa, değer yoksa, yanında kendini iyi hissetmiyorsan orada bir eksik vardır. Belki sevdiğini sanıyordur ama gerçek sevgi insana hissettirilir, hissetmiyorsan sorgulamak normal...
Koşullu sevmeleri sevemedim.
Kendim soğuk ruhlu bir adamım. Olması gereken yazılanın aksine söylemek değil hissettirmekten geçiyor.
İnsanın karakteri ne kadar mesafeli olursa olsun sevgisini bakışlarında, sesinde, telkinlerinde göstermesi çok mümkün.
Zira; davranışlarında çok şey saklar insan.
Sevgi söylenmekten çok, hissettirilmediğinde yok sayılıyor.
Hissettirmeyenlerin boynu devrilsin, teşekkür ederim.
Davranışsal olarak hissettiremeyen birisinde duygu olmaz kadın erkek farketmeksizin. Bazen süslü püskü sözlere gerek yok. İnsan yaşatarakta sevdiğini hissettirir.
Hayır sevmiyordur. Tam tersi durumda seviyordur. Üşüme, eve vardın mı diye üstüne düşerse seviyordur. Öyle seni seviyorum herkes, der. İnanmam.
Sevgi hissettirmiyorsa, sadece “seviyorum” demesi bence pek anlamlı değil güzelim 🥲 Sözü destekleyen bir ilgi, özen, tutarlılık yoksa, o sevgi sende çarpmıyor işte. Heves olsan gerçekten şimdiye çoktan sönmüştü, haklısın. İçinde “bir şeyler eksik” hissi varsa, çoğu zaman içgüdün doğruyu fısıldıyordur 💔 Sen bu ilişkide en çok neyi eksik hissediyorsun, ilgi mi, emek mi, güven mi? 💬💕
Cevap
13Cevap
Benim için söylemese de olur sadece hissedeyim yeter
Bla bla... icraata bakiyoruz artik sjsj
Hissettirilmeyen, gösterilmeyen bir şeye sevgi diyemem.
Hissettirmiyorsa sevmiyordur.
Hayır tabii ki, önemli olan hissettirmek
Sevgi biraz hissettiren bir şeydir diye düşünüyorum. İnsan gerçekten seviyorsa bunu davranışlarında da gösterir.
Yoksun 2 aydir geldin talan etti bildirim kutusunu yavaş cevapla 🙄
Sence seviyormudur? bence haraketler sözlerden daha önemlidir. Hergün seviyorum der aldatir, her gün seviyorum der neler neler yapar. Demesin. Göstersim
Söyledi ile yaptığı tutmuyorsa yalandır Seviyorum demekle olmaz hissettirmesi lazım
Gösterilen sevgiye inanmıyorken, gösterilmeyene de inanmam. Ben his insanıyım bana sözden çok his lazım.
Eski sevgilim hep böyle derdi. Biz erkekler farkıyız
Sadece demeyle olmuyor önemlinolan bunu demeden hissettirebilmekte
Hayır hissettirmedikten sonra istediği kadar seviyorum desinler inanacak kadar saf degiliz artık...
Sağ gösterip sol vuran çok bir şey diyemiyceeemm 😂
Önemli olan hissetmek ve hissettirmek bazen bi bakis bi söz yeterli oluyor
Sevmiyordur hissetmen lazım sözde herkes var
Hayır sevmiyordur.
İlişkinin sürecine bağlı bişey diyemiyorum
Sevmiyordur
ay yok
Boş laf
Sevdiği zaman his ettirmesi lazım
İnanmıyorum ya ben
Hissettirmek şart
O benim lan zaten 😂 seviyorumdur beeeeğğ 😂
Sözle degil icraatla göstersin hissedersin bunu
Hiç sanmıyorum
Sevgiyi hissetmeden sevilmiş olmazsın
hayır
Hayır
Sever
Sevmiyordur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?