Sevdiğim kız benden küçük ve sevgilisi var, yine de açılayım mı yoksa boşverip hoşlantı deyip geçeyim mi?

Ben 19 yaşındayım, 20 yaşına girmeme az kaldı, 12. sınıfım. Sevdiğim kız 10. sınıf, 15-16 yaşında, hiçbir sohbetimiz yok. Sevdiğim kızın erkek arkadaşı var, 9. sınıf o. Ara sıra şakalaşıyoruz, bana abi diyor çocuk. Neyse, ara sıra bakıyor ama öyle abartılı değil, gözünü kaçırmıyor falan. Ben de pek yakışıklı değilim bence, açıkçası pek uğraşmak istemiyorum bu işlerle. Sizce ne yapayım, büyük ihtimalle hoşlantı sadece.

Sevdiğim kız benden küçük ve sevgilisi var, yine de açılayım mı yoksa boşverip hoşlantı deyip geçeyim mi?
Cevapla