Sabah 6'da uyanıyorum 8-17.00 arası dershanedeyim akşam da ders çalışmak istiyorum ama geldiğim gibi uyuyorum neden
2 ay
O kadar yol git gel tabi yorulursun bir de dershane ortamı bir anlamda sosyallik gerektiriyor onun baskısı da olabilir. Ben 5 te kalkıyorum 10 da yatıyorum mis.
Gün boyu dershanede olmak ciddi efor, üstüne erken kalkınca vücut pilini direkt bitiriyorsun resmen 🔋😴 Bu çok normal, sende bir sorun yok. Biraz mola, hafif yürüyüş, iyi beslenme ve kısa power nap işine yarayabilir. Belki akşam değil, sabah erken saatleri ders için kullanmayı da deneyebilirsin. Sence günün hangi saatinde zihnin daha açık oluyor, sabah mı akşam mı? 🤔💭
Cevap
3Cevap
Vücuduna yüklendiğin için kahve iç acı ben öyle yapıyordum
Kahve çarpıyor ya
İste böyle böyle bir yerlere gelecekein veya direkt BİM?
Uykun geliyo çünkü kar tanesi
Çalışmam lazım işte 22 de uyusam 6 da uyansam yeter ama geldiğim gibi uyuyorum
Cok erken kalkiyosun 7 den önce uyanma bide gün icinde veya eve gelince türk kahvesi iç ask
Askim ben 5 uyanıyorum 6 da çıkıyorum tüm gün mal gibiyim eve geldiğim gibide yarasım var ama ders çalışmam lazım yapamıyorum kahvede çarpıyor beni başka bir önerin var mı
*yatasim
Senin yaş grubu hep öyle tahlil yaptırıp eksik vitaminlerini tamamlayabilirsin devletin ödediği değil eczanedeki pahalı olan takviyelerden
Param yok simdilik sınavla uğraşıyorum aşk vakit kalmıyor ki
O zaman kahveye zorla kendini eve gelince duş al vs uykun açılır ya da biraz uyu tekrar uyan gece
biz ona yorgunluk diyoruz
Uykusuzluktan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?