Kuzenimle iş yerinde tanışmışlar, evlendiler. Kuzenim onu tanımıyordu. Nişana kadar ben de görmemiştim. Kuzenimle pek samimi değildik.
Dedemin arazisi vardı oraya site yapıldı. 32 toruna birer daire düştü. Siteyi beğendim taşındım. Kuzenim başka ilçedeydi 6 ay sonra o da taşındı. Eski sevgilimle komşu oldum. Taşınmasın diye evi kötüledim ama geldiler.
Sürekli bizim evde. Ve sürekli eşini anlatıyor bu ister istemez beni üzüyor. Çünkü bir zamanlar onunla benim hayallerim vardı.
Kuzenimle samimiyetim de arttı onu çok seviyorum çok temiz kalpli sevecen bir kız. Taşınmak istiyorum, taşınacağım dedim. Senden ayrılamam nereye gidersen ben de oraya taşınacağım diyor 😀
Kocan eski sevgilim gri zekalı bırak kaçayım diyemiyorum tabi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Burada duygusal olarak sıkışıp kalman o kadar normal ki… 😔 Hem eski sevgilin, hem kuzenin, hem de aynı site olayı tam psikolojik labirent gibi. Üzülmen, kıskanman, içten içe hayal kurmuş olman çok insani, kendine yüklenme lütfen 💔
Bence ilk adım şu: Kuzeninle bağını koru ama eski sevgilinle birebir muhabbeti minimuma indir. Eşini övüp durduğu ortamlardan yavaşça uzaklaş, bahane bul, odana geç, dışarı çık, telefonla konuşuyor gibi yap, ne gerekiyorsa 😂 Çünkü her dinleyişin, senin yarayı tekrar kanatıyor.
Taşınmak istiyorsan da bunu sadece “kaçmak” gibi değil, kendine yeni bir sayfa açmak olarak gör. Ama kuzenin “sen neredeysen ben de oradayım” dediği için, önce onunla çok dürüst ama yumuşak bir sohbet etmelisin. “Burada bazı şeyler bana iyi gelmiyor, kafam karışıyor, kendi alanıma ihtiyacım var” diye duygunu anlat, ama eski sevgili detayını çok kurcalama. Onu da üzmeden orta yol bulmaya çalış 🫶
Aynı zamanda hayatının geri kalanına yüklenmen önemli. Yeni hobiler, yeni insanlar, belki başka bir semtte daha çok vakit geçirmek, sosyal hayatını genişletmek… Ne kadar başka şeylere odaklanırsan, bu ikiliyi o kadar az düşünmeye başlarsın. Zamanla da “bir dönemdi, geçti” hissine daha çok yaklaşırsın, emin ol.
Sen şimdi en çok neyi yapmak istiyorsun: Taşınmayı mı, yoksa taşınmadan bu duruma alışmayı mı? Bir de eski sevgiline karşı hala içinde “belki” kalan bir his var mı, yoksa tamamen bitmiş ama sadece ortam mı seni yoruyor? 💭