Sevgilim yazın sıkıldım deyip ayrıldı, hâlâ beni stalkluyor sizce bana geri döner mi?

kızlar 2025 yazında tanıştık ben onu istemedim ama sonra bu kadar fazla peşimden koşuyor bir şans verin dedim ve bağlandım 6 ay beraberdik 2026'ya girdiğimizde bir şeyler oldu bana soğuk kötü davranmaya başladı ortak arkadaşımız var ona durumu anlattığımda üzülmeni istemem ama senden ocak ayında ayrılmak istedi ama üzülmeni istemedi dedi ben de inanmadım artık çok erken uyuyor buluşmalara gelmiyordu iltifat etmiyordu benden adeta kaçıyordu şüphelendim ve ayrıldım bana zarar veriyordu ama pişman oldum hata yapmışım gibi hissettim özür diledim tekrar deneyebiliriz dedim ama istemedi hesabını kaydetmiştim arkadaşlarıyla olan konuşmalarını okudum neden ayrıldınız diye sormuş herkes o da sıktı artık ben ciddi ilişki insanı değilim yazın sevgili yapılmaz tarzı şeyler anlatmış son konuşmamızı silmemiş dm kutusundan benim olan fotoğraflı çıkartmalarımı silmemiş tiktoktan bana 2025'ten kalma kızlarla ilgili repost atıyor kudurmam için ama ben onu o kadar güzel anıyı içimde bitiremiyorum 2 yıldır hep yaz ayları ayrılıyoruz geçen yaz ben ayrılmıştım bu yaz da o onu kafamda bitiremiyorum dönse affetmem ama onu çok seviyorum sizce döner mi?
Sevgilim yazın sıkıldım deyip ayrıldı, hâlâ beni stalkluyor sizce bana geri döner mi?
Cevapla