Sevgilimi aldattım, çok pişmanım ama bu beni gerçekten kötü bir insan mı yapıyor?

Benim de tasvip ettiğim bir durum değil ama insanız, hata yapabiliyoruz. Bu durumu en yakın kız arkadaşıma anlattım, neredeyse dövmediği kaldı. Ben kötü bir şey yaptığımın zaten farkındayım ama bu kadar üstüme gelmesini anlamıyorum. Zaten pişman olduğum için anlattım, şimdi daha kötü hissediyorum

Sevgilimi aldattım, çok pişmanım ama bu beni gerçekten kötü bir insan mı yapıyor?
Cevapla