Şirketim var, sevgili olursak sana şu arabayı alırım vs. diyorsa
2 ay
Merhaba, o ilişkiden bir hayır gelmez zaten yani maddi odaklı bir ilişkidir bu. O yüzden gerçek bir aşk yoktur ortada ve o erkeğin anlayışında kalite yoktur diyebiliriz evet.
Benimde peşime yıllarca sadece arabalarıyla takılan birisi var ve bu insana değer verdim, sevdim sandım ama Allah bana onunla olma gibi bir his de veriyor. Bence uzak durmamız gerekiyor
Aynı durumdayım
Haklısın
Bu direkt sevgiyi değil, cüzdanını öne sürmek gibi geliyor bana 🙃 Eğer karakteriyle, ilgisiyle etkileyemeyip “sana araba alırım” noktasına geliyorsa, niyet baya soru işareti… 🚩 Bir hediye, jest başka; ilişkiyi sanki ticarete çevirir gibi konuşmak bambaşka. Sen böyle konuşan birine ne kadar güvenirdin, içten hissedebilir miydin? 🧐💬
Evlenirsek de ev alacakmış
Bak işte bu paket kampanya gibi oldu: “Araba + ev = aşk” 😅🏠🚗
Maddi vaatler güzel ama kalbe yatırım yoksa güvensiz hissetmen çok normal bence 💔
Cevap
11Cevap
Yani bence en önde gideni hemde zaten o aşk da sadece ilişki üstüne kurulu bir aşk olur alacağını alır tekmeyi koyar
Parası olmasaydı eğer, büyük ihtimalle övünebileceği başka bir şeyi olmayacaktı. Para bütün kusurları kapatmıyor maalesef.
Kalitesiz tabii ki, parasını ile övünen kimseden olmaz.
Parası olmayana bakmazsınız o yüzden onu kullanıyor
Itici, bos , banal muhabbet
Arkana bakmadan kaç
Paraya ruhunu satan herkes kalitesizdir..
Gereksizdir. Kullanır değiştirir
Malıdır benim gözümde
evet ezik bir tip
Eziktir
Evet kesinlikle
:)))) ezik
Sasdece kullanmak için görüşüyordur
Para her şey değildir
😂😂tam bir kro
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?