Evlilik arifesindeyken çalışıyordu ediyordu okey, ev dizilirken yardıma gelmedi, ben söyleyemem, sürekli onun da dediği davet beklemiş, aramız açıldı, kırıldım, içimde biriktirdiklerim de vardı ama dolmuştum artık, birden çıktı döküldü hepsi, nişanı olacakmış birkaç aya sanırım böyle uzunca bi yazı yazmış, sonda cevap istemiyorum, bu kadar yazmış, ben de onca dediğine cevap vermem gerekiyordu, ben de yazıp benim içimde kalacağına sende kalsın diyerek başladım yazmaya, açıkladım kendimi, o söyledi, ben söyledim, en sonda yine muhabbet bitti, o günden daha yine konuşma yok, çocukluk arkadaşım, bana yanlış da yapsa düşüncesiz de olsa gerçekten canım yanıyor, arkadaşlarım var bi ton ama o başka, her şeyimi, hepsini bilen o, ben de onun, kardeş gibiydik, birkaç yeni arkadaş edindim, onun gibi değil kimse, yazıp bi ara bize mi çağırsam bu olayları konuşmak için, ağlayasım geliyor gerçekten, sizce akıl fikir verir misiniz, ne yapmam gerek, güven sorunumuz da var, bunlar aşılabilir mi mesela
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer