Eski en yakın arkadaşı özleyip pişmanlık yaşıyorum, barışmak için adım atmalı mıyım?

Evlilik arifesindeyken çalışıyordu ediyordu okey, ev dizilirken yardıma gelmedi, ben söyleyemem, sürekli onun da dediği davet beklemiş, aramız açıldı, kırıldım, içimde biriktirdiklerim de vardı ama dolmuştum artık, birden çıktı döküldü hepsi, nişanı olacakmış birkaç aya sanırım böyle uzunca bi yazı yazmış, sonda cevap istemiyorum, bu kadar yazmış, ben de onca dediğine cevap vermem gerekiyordu, ben de yazıp benim içimde kalacağına sende kalsın diyerek başladım yazmaya, açıkladım kendimi, o söyledi, ben söyledim, en sonda yine muhabbet bitti, o günden daha yine konuşma yok, çocukluk arkadaşım, bana yanlış da yapsa düşüncesiz de olsa gerçekten canım yanıyor, arkadaşlarım var bi ton ama o başka, her şeyimi, hepsini bilen o, ben de onun, kardeş gibiydik, birkaç yeni arkadaş edindim, onun gibi değil kimse, yazıp bi ara bize mi çağırsam bu olayları konuşmak için, ağlayasım geliyor gerçekten, sizce akıl fikir verir misiniz, ne yapmam gerek, güven sorunumuz da var, bunlar aşılabilir mi mesela
Eski en yakın arkadaşı özleyip pişmanlık yaşıyorum, barışmak için adım atmalı mıyım?
Cevapla