Böyle davranan kıza tekrar yazmalı mıyım yoksa tamamen geri mi çekilmeliyim?

Bir kızla tanıştım 15 20 gün önce. 3 4 kez buluştuk ve hepsi çok güzel geçti. O benim koluma giriyor yürürken, ellerimizle oynuyoruz, öpüyoruz, öpüşüyoruz. 4. buluşmadan sonra kıza bir şeyler oldu uzun süreler cevap vermemeye başladı, ben yazmadıkça yazmıyordu. İstersen kendinle bırakabilirim seni biraz dediğimde sağ ol dedi sadece. En son 2 gün önce duygularımı söyledim uzunca. O da ben bencilim öyle duygular besleyemiyorum kimseye dedi, sonra da duygularını paylaşman çok güzel teşekkür ederim dedi. Ben de daha cevap vermedim. Buradan sonra ne yapmalıyım..

Böyle davranan kıza tekrar yazmalı mıyım yoksa tamamen geri mi çekilmeliyim?
Cevapla