Sevgilim gerçekten cimri mi, yoksa şirket ödemeleri yüzünden bana mı öyle geliyor?

Kızlar selam, 3 senelik bir ilişkim var ama başından beri şöyle sorunlar yaşıyoruz; çocuk 35 yaşında ve parayı şöyle harcıyor; atıyorum yemek yiyoruz eğer şirket ödeyecekse hesabı ödüyor eğer ödeyemeyecek bir miktarsa ve şirketin ödeyemeyeceği bir yerden yiyorsak ben ödüyorum, tatile gittiğimizde paylaşımı şu şekilde yapıyor; uçak biletlerini kendi birikmiş millerinden alıyor (tabii bu iş uçuşlarından birikmiş milleri yani şirket ödemiş oluyor bunların tamamını zaten) ben ise otel parası ödüyorum. Bana en son doğum günümde telefon aldı 70 bin liraya. Ama 2 ay sonra benden 1 milyon borç istedi ev aldığı için. Bir gün yine hamburger kasa sırasında bana; ayrı ayrı alsak olur mu benimkini şirket ödeyecek dedi. İkimiz de dövizle maaş alıyoruz. Ama bazen bu hareketleri bana batıyor. Sizce normal mi yoksa ben mi gözümde büyütüyorum?

Sevgilim gerçekten cimri mi, yoksa şirket ödemeleri yüzünden bana mı öyle geliyor?
Cevapla