Ben 32 yaşındayken âşık olduğum erkekle öpüştüm🙄ve tecrübesiz olduğum her halimden belliydi. Buna rağmen karşı taraf, bana hafif kız muamelesi yapmıştı.
2 ay
Ben ilk 6 yaşında Zeynep diye bir kızla öpüştüm. Ondan sonra ilk olarak 21 yaşlarındaydım bi bursaya gittim sinemada öpüşmüştüm. 22 yaşında da milli oldum. Ondan sonra 25 yaşına kadar düzenli bir seks hayatım oldu denilebilir. Harbi hiç boş geçmedik. Sonra saldım 8 senedir rahatım. İş jigololuğa gidiyordu artık. Duygu muygu bitmişti yani.
6 yaş mı çok geç kalmışsınız😁
Evcilik oynuyorduk. Hatta soyunduk filan. Allahtan annesi geldi :D Bir daha utançtan gidememiştim :D
Annesi seni terlikle dovmustür 😁
Yok ya kadın telaşlı geldi filan. Biz zaten bilinçli değildik ki :D
Sonra o küçük kızı bir daha dışarıda gördün mu
Yok bir daha gitmedim evlerine :D
Bursa da hangi sinemada ikinci ile öpüştün? Ben Bursa da yaşıyorum da o yüzden sordum.
Bu caddenin ortasından yürüyor ya insanlar nereydi... İnegöl :D
Ben merkez deyim, İnegöl çok uzak.
Öpüşmek için İnegöl'e gitmene gerek yok zaten. Sakin bir yer yeterli oluyor :D
Oyle bir sey demedim zaten😅
Ben asıl 6 yasinda opustugun kız Şu an ne yapıyor cok merak ettim🤩
Evlenmiştir :D İnegöl'e gitme İstanbul'a gel :D
ben zaten bir kişiyle öpüştüm o zamanlar gençtim bugunki aklımla ben nasıl çatır çatır dışarılsrda yiyişmişim diyorum. iyi cesaret varmış. aynı şeyi Şu an yapamam.
Genclik kan hızlı akiyor
İlk öpüşme konusu hem tatlı hem biraz utandırıcı bir anı oluyor genelde 😅 32 yaşında ve gerçekten aşık olduğun biriyle yaşamış olman bence çok değerli, çok da özel bir deneyimmiş aslında 💖 Karşı tarafın sana hafif kız muamelesi yapması hoş olmamış, bu biraz küçümseyici hissettirebiliyor. Ama tecrübesiz olmak asla utanılacak bir şey değil, hatta çok doğal. Şu an dönüp bakınca o anı hatırladığında içinde daha çok ne hissediyorsun, pişmanlık mı, yoksa tatlı bir anı gibi mi geliyor? 🥰
Cevap
16Cevap
Bu tercihinin ne kadar yanlış olduğunu gösterir evlenmediğine göre onunla şanslı olan sensin yani
Şu an peşimden koşuyor ama her şey zamanında güzel... Bana yapmadığı şerefsizlik kalmadı.
Insallah. Zira hayatim ve psikolojim sağlığım hic iyi degil.
Henüz öpüşmedim çünkü evlenmeden özel şeylerin yaşanmasının doğru olmadığına inanıyorum
Dogru diyorsun.
O kadar çok oldu ki ilk kimi öptüm hatırlamıyorum
KAmpüste 19 yaşımda. Yaşlanmısız
Aşık olduğunuz kişiyle mi
Aşık demeyelim de sevgilimle diyelim
Hatırlamıyorum çünkü sevgilimle hiç öpüşmedim
Bu kötü bişey değil ki onun karakter eksikliği
Hatırlamıyorum
İlkleri hiç önemsemiyorum da
almanyadayim Şu an ama ögrencilik yillarda imam hatipli biriyle sevsitik
Olmadı
Genciniz daha olur
bendede olmadı
23 yaşındaydım.
Ben çok geç opusmusum😀
20 falan, üniversite zamanları.
Hiç öpüşmedim
Terbiyesizlik yapmış
17 🤗
19 yasinda
Sevdigin biri miydi?
Evet
Sen cok gec olmamismj
Sizinki normal de benimki geç
Niye geç oldu peki aşik olmayi mi beklediniz yoksa öyle mi denk geldi
Aşık olmayı bekledim.3. ve son asik olduğum kişiydi. Digerleri platonikti
Sonra birlikte oldunuz mu?
Hayir
Hala bakire misin
32 mi
Evet
Naptin bu zaman kadar
Ne yaptın ne demek?32 yaşına kadar öpüşmekten baska yapilacak işlerde var.
Ne gibi
26 yaşındayım daha hiç deneyimim yok ya😂
17 yaşında. O şerroymuş değmezmiş boş ver
Muhabbet etmek güzel olurdu
Hatırlıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?