Parkta hoşuma giden erkeklere bakıyorum ama tanışmaya gidemiyorum, neden böyle geriliyorum?

Dışarıda parkta yürüyüş yapıyordum yani, ileride çimlerin üstünde oturan birkaç erkek vardı uzaktan, birazcık baktım ama görmediler beni. Sonra bir banka oturdum, 4 tane genç cool erkek tam benlik gibi tipleri. Neyse, sonra bir baktım, birisi oturan erkek bana bakıyor, diğerleri hiç bakmadı ama yanıma da gelmediler, neden bilmiyorum. Normalde dikkat çekiyorum demek ki ama neden böyle erkekler anlamıyorum ki yaa 😅 2'si ayakta, 2 erkek de oturuyordu. Yanlarına gitsem mi dedim içimden, vazgeçtim, utanırdım. Yani reelde hiçbir erkekle öyle tanışmadım ama isterdim cidden. Kayseri'de de yakışıklı cool uzun boylu erkekler varmış, denk geliyorum ama neredeee 😅 Neden bilmiyorum ama dışarı çıkınca istemsizce ilgimi çeken tipler oluyor, bakıyorum, yüksek hissediyorum sonra da kendimi yaa 😅

Güncellemeler
2 ay
Bu arada demeyi unuttum yanımdan da 2 erkek geçti ama dönüp bakmadılar bile birisi deri ceket giymiş uzun boyluydu ilgimi çekti gibi ama gittiler
Parkta hoşuma giden erkeklere bakıyorum ama tanışmaya gidemiyorum, neden böyle geriliyorum?
Cevapla