Sizi seven, size değer veren birini sevmeyi dener misiniz yoksa gözünüz sevmeyince gönlünüz de katlanamıyor mu
2 ay
Göz olarak güzel bulduğum sıkıcı bir kız vardı. Her akşam konuşmamız bitiyor diye sıkılıp bir gün yalandan bir bahane ile konuşmayi bitirmiştim. Benim tipime göre güzel benden genç kişilik olarakta aşiri good gırl denecek saf kalpli birisiydi. Ortak nokta sıfır olunca ideal eş olarak kızla ilişkiyi ilerletemeden önüme baktım
Aldığım her ah gıdım gıdım çıkıyo
maalesef çok haklısın
Bazen insan “severim belki” diye kendini zorluyor ama gönül yazılımı öyle çalışmıyor 😅 İlgi duymuyorsan, saygı ve minnetten öteye pek geçmiyor çoğu zaman. Denemek kötü değil, karakteri hoşuna giderse zamanla bir şeyler oluşabiliyor ama kimyası yoksa yok yani 😬 Sen denedin mi hiç, seni seven birini sevmeye çalıştığın oldu mu? 💭💕
Cevap
0Cevap
Yok ya, sevgi karşılıklı olmalı yoksa çekilmiyor.
Net bir cevap veremem ya ama zor
Net cevap vermek benim içinde zor lakin genelgeçer bi cevap verebilirim sadece o yüzden bence normal bi durum
Bazılarının hayata bakış açısı çabası karakteri etkileyebiliyor daha sonradan
Aynen o yüzden net cevap veremiyoruz bence
Kesinlikle :)
Tabikide severim
Bence büyük yalan...
Çabaya aşık olurum
İnandım sayalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?