Yani, bana göre bu saçma. Tekrar evlenmek istemenize neden olan ve tam olarak anlamadığınız şey nedir?
2 ay
Yani, bana göre bu saçma. Tekrar evlenmek istemenize neden olan ve tam olarak anlamadığınız şey nedir?
Niye canım ölenle öğlen nasıl ben de bir sene önce boşandım şu an fırsatını bulsam tekrar evleneceğim demek ki onunla olmamış bir başkası ikinci Baharım niye olmasın ki
Ya onunla da olmazsa?
Aferin
Evlenmek zorunda değil zaten boşanan biri. Hatta kimse evlenmek zorunda değil, seversen bir evin çatısı altında mutlu bir hayat süreceğine inanıyorsan evlenirsin, inanmıyorsan evlenmezsin.
Tabii ki de..
Çünkü kadın veya erkek her anlamda birbirinin eksikliğini her anlamda hisseder
Ve ait olmak ister. Ve bunlara da çoğunlukla ahlaki değerlere Sahip olan kişilerde görülür
Ben 2 çi defa hata yapmam
O da senin tercihin. Hayat senin hayatın dilediğin gibi yaşamakta özgürsun
Təşəkkürlər
Bence hiç saçma değil aslında, kalbin hâlâ sevgi araması çok normal 🫶 Tekrar evlenmek isteyen çoğu insanda “yanımda dert ortağım, sırdaşım olsun” isteği oluyor. Güven, ait hissetme, birlikte yaşlanma hayali… Bir de “bu kez öğrendim, daha bilinçli olurum” duygusu var. Senin için evliliği saçma yapan ne, en çok hangi kısmı itici geliyor? 💭💬
Yani zaten bir defa yaptin bir hata yeniden neden evlenirsin?
Aynı filmi iki kere izleyip bu kez sonunu değiştirmeye çalışmak gibi görüyorlar galiba 😅🎬💕
Cevap
9Cevap
O saatten sonra insan hiç Bi yere sığamaz baba evi el olur Bi şekilde kendini çekip çevirmesi lazım yalnızlık Allaha mahsustur
Bilməm
Bence öyle
Herkes aynı olmadığı gibi her adayla evliliğin tadı da aynı değildir👍
Ya o ondan da beter olursa
Boşanmış her birey hatalarından ders çıkarıp 2. evliliğini de buna göre yaparsa neden beter olsun?
Ben öyle insanlar tanıyorum ki boşanır 2 defa evlənir və pişman oluyor ne boşana biliyorlar nede mutlu diğiller.. iki yabancı gibi
Tanımak ve Doğru Adayı Seçmek çok önemli... 2 sarhoş gibi kör aşık yaşayıp önemli detayları konuşmaz, masaya yatırmaz ve birbirlerini tam tanımazlarsa sonuç hüsran... Evlilik sonrası "Aaa sen böyle miydin?" olur tabi sonuç😅
Tanımak olmuyor insanları
Kadınlar hayat sigortası ister, erkeklerde yaşlanınca bana bakan biri olsun ister.
Tek yapamamak hayatını yonetemiyor olmak toplumsal baskı vs
Toplum kendisine baksa.. yani kendi hayatlarına
Ben önemsemem.. benim hakkimda konuşan insanların öyle hatalarını yüzlerine çarparım ki, derler ki bu bunu nerden biliyor
Ben kimse konuşur diye evlenmem
Partner ilişkisi yaşamak en güzeli
Çok saçma
Nesi saçma? Tekrar evlenmek istemiyor çoğu insan ve hayat arkadaşı ilişkisi yaşıyorlar. Çok genel bir şey bu. Saçma olan nedir? Partner deyince aklınıza sadece seks geliyorsa, sorun bence sizde.
Yok bence boşandınsa bir kişi aramakdansa kendine odaklan.. kendi ayaklarınin üzərində dur
Yalnızlık bir yere kadar
Hm
Sevişmenin zevki denebilir
Evlenmeden de isteyen yapa bilir
Kadınlar evlenmeden yapmıyor
Sevişmek için evlenmek saçma
Keşke tüm kadınlar anlsana şunu
Tekrar aynı şeyleri yaşamamak , yorgunluk
Sen hiç evlenme
Bende öyle düşünürəm
A sen Azerbaycan limisin
Hə Azərbaycanlıyam
Dalga gecme be 😂
Niyə dalğa çekim qardaşım? Mən Azərbaycanlıyam
Nerede yaşıyorsun peki
Bakı
Güzelmiş
Yalnızlık
🙄
evlenirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?