Size göre bir ilişkinin sağlıklı ve uzun süreli olması için önemli etken/etkenler nelerdir?
2 ay
İletişim, sadakat ve gizli saklı hiçbir şeyin kalmaması.
Sevginin gösterilmesi ve ilişkiye sahip çıkmak için gurur vs bir kenara bırakılması. Bu devirde şımarıklığa ve saçmalıklara yer yok. Özellikle bahanelere. Seviyorsan ölümüne seveceksin.
Sevgi, saygı ve güven. Bu üçünden biri olmazsa ilk problemde, ilk tartışmada ipler kopabiliyor.
Muhtemelen
Muhtemelen değil, kesin bence :) Yazdığımın geçerli olmaması sadece çiftlerden birinin pasif, umursamaz olması durumunda geçerli olur. Bilinçli ve gerçekten sevenler için uzun ilişkide bu 3 koşul şart bence :)
Sağlıklı ve uzun ilişki bence önce iki tarafın da “aynı takımda” olduğunu hissetmesiyle başlıyor 🫶 İletişim çok net olacak, kırıldığını, mutlu olduğunu söyleyebileceksin. Güven, sadakat, saygı, biraz da ortak mizah şart 😂 Bir de herkesin kendi özel alanı, kendi hayatı olacak. Sence en çok hangi nokta eksik olunca ilişki yürümez? 💭💕
Cevap
12Cevap
İki tarafında birbirine saygılı olması aralarında ki o güven sağlam olmalı gerisi teferruat
Bir birini anlamak ve en küçük sebepten veya zorluktan dolayı kaçmamak
Geçinmek isteyecek, zorluk çıkarmayıp kolaylaştıracak.
Karşılığını anlayış ve güzel bir iletişim
En önemlisi sevgi sadakat
Saygı ve ortak hayaller
Galiba birliktelik olmadan yürümüyor
Temel taşlardan biri olduğu kesin
Aynen öyle
Sadakat
Sadık olunması 🤷♂️
Saygı sevgi merhamet bence
İletişim ve se*s
Sağlıklı beslenme 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?