Kalbim kırılınca neden başkasına aynı şeyi yapıp ilişkilerimi sabote ediyorum?

Bunun psikolojisi ne bilmiyorum ama 4 ilişkim oldu daha önce. Birincisinde çok kötü bir şekilde terk edildim, aylar boyunca çöküş yaşadım. Sonra yeni biriyle tanıştım ama onu terk edildiğim gibi terk ettim, bir anda soğudum. Uzun bir süre sonra biriyle tanıştım, aylar boyunca aşık oldum, açılınca çıktı benimle ama sonra kafası karışık olduğundan ara istedi ama hiç geri dönmedi, sonra ayrıldık. Öyle böyle değil, kalbim paramparça oldu. Şimdi biriyle çıktım ama önceki çıktığımı unutamadım, ara vermek istedim, sonra baktım bekletirsem daha çok üzerim, kısa bir sürede ayrılmak istedim. Kötü hissediyorum, niye öyle oluyor anlamıyorum.

Kalbim kırılınca neden başkasına aynı şeyi yapıp ilişkilerimi sabote ediyorum?
Cevapla