Yaşça büyük bir kadının genç bir kıza bu kadar yoğun, dişli ilgi duyması normal mi?

Arkadaşlar merhaba, kafamı kurcalayan ama beni çok mutlu eden bir durumu sormak istiyorum. Manevi bağımın çok güçlü olduğu, beni 'kızı' gibi sahiplenen bir hocamın vasıtasıyla onun kuzeniyle tanıştım. Bu abla benden yaşça oldukça büyük 49, ben 22, o çok tecrübeli biri ama aramızda öyle bir çekim oluştu ki anlatamam. Bana 'İyi ki sen, varlığın mutluluk sebebi' diye paylaşımlar yapıyor. Aramızda yaş farkı var ama kadın resmen benim kopyam gibi hiç yaşının kadını değil, canlı Z kuşağının dilini kullanıyor, esprileri de öyle, sanırım ona aşık olacağım 😅 Hatta 'Kızım olsa bu kadar benzer, aynı benim gibisin' diyor. Çok özgüvenli ve atak. Yaşça bu kadar olgun bir kadının, gencecik bir kızda (bende) bu kadar derin bir karşılık bulmasını ve beni bu kadar sahiplenmesini siz neye bağlıyorsunuz? En zor anlarımda yanımda oldu, ağladığımda başımı okşadı, benimle birlikte ağladı, elimi tuttu, kafamı dağıtmam için bir yerlere götürdü… Bizi tanıştıran çok sevdiğim o abla ise kıskanmış bile olabilir yakınlığımızı… Yaşça büyük bir kadın neden genç bir kıza bu kadar 'dişli' bir sahiplenme duyar? Yorumlarınızı merak ediyorum.

Yaşça büyük bir kadının genç bir kıza bu kadar yoğun, dişli ilgi duyması normal mi?
Cevapla