Karşı cinsin ilgisini yanlış mı okuyorum, bu çocuğu yanlış mı anladım ne yapmalıyım?

Daha önce hiç sevgilim olmadı. Birinin bana ilgisi var mı yok mu, romantik ilişki anlamında mı benimle konuşmak istiyor yoksa arkadaş olarak mı anlayamadığımı veya yanlış anladığımı düşünüyorum.

Üniversitede okuyorum 2 ay önce staj grubumuzdan bir çocuk o gün okulda herhangi bir işi kalmamasına rağmen beni beklemek istedi. Samimi olduğum ve önceden tanıdığım birisi de değildi. Ben yönetimde bir işim var dememe rağmen olsun sen hallet, gel beraber çıkarız dedi. Ben niye böyle bir şey yaptığı için şaşırdığımdan bir şey diyemedim. Sonra ben yönetime gidecekken, konuşmak istersen konuşabiliriz tarzı şeyler söyledi. Ben de kararsız bir şekilde görüşürüz deyip ayrıldım. Döndüğümde orada değildi.

2 ay sonra tekrar aynı staj grubundayız. Geçenlerde denk geldik, beni görünce başını diğer tarafa çevirdi. Günaydın dedim, biraz tereddüt ettikten sonra yüzüme bakmadan günaydın deyip geçti.

Daha önce başıma bu tarz bir şey gelmediği için ani bir refleksle tepki verdim. Sizce bana bir ilgisi vardı da ben mi kaba davrandım yoksa yanlış mı anladım. Ona göre o günü telafi etmek istediğimi söylemeyi düşünüyorum. Ama kendimi komik duruma düşürmek de istemiyorum. Ne yapmalıyım

Karşı cinsin ilgisini yanlış mı okuyorum, bu çocuğu yanlış mı anladım ne yapmalıyım?
Cevapla