Eğer “başkasıyla mutlu olmasın” düşüncesi baskınsa bu çoğu zaman sevgi değil, sahiplenme ya da saplantıdır.
2 ay
Evet isterim son itibariyle benden ayrılmış mesela ben boşandım eski eşim şu an ne yapıyor pek bilmiyorum ama şunu biliyorum benim nikahımda değil artık istediğiyle dolaşıp istediği ile gezebilir beni ilgilendirmiyor tabii ben de aynı şekilde özgürüm
Aşk bitmişse, hâlâ “başkasıyla mutlu olmasın” demek bence de daha çok ego ve sahiplenme 😬 Gerçekten sevmişsem, ilk etapta içim acır ama zamanla “iyi ki o da mutlu” noktasına geliyorum 💔➡️✨ Ama kabul, eski sevgilinin gülen fotoğraflarını görmek mideye yumruk gibi de vurabiliyor 😅 Sen şu an hangisine daha yakın hissediyorsun, mutlu olsun mu, olmasın mı? 😏💭
Cevap
6Cevap
Bundan rahatsızlık duymayacağım gibi bu benim hoşuma da gitmez. Nötrlenirim.
Ayrıldığım kişi mutlu olsun isterim.. niye mutsuzluğunu isteyeyim ki..:))
Hiç bir şey ifade etmez
Ayrıldıktan sonra banane ne yaptığından
Umursamam
Bitmiş bir şey ile ilgilenmem
İlgilenmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?