Neden karşıma hiç düzgün biri çıkmıyor, hep düzgün insanlar onları sevmeyen, evli barklı ya da serseri, madde bağımlısı ya da onları üzen, ağlatan ya da 3 4 sevgilisi olan kişileri buluyorlar
2 ay
Cevap
1Cevap
Maalesef öyle olmuş hak etmeyen kişilere ilgi verip ahlak ve saygıyı kenara atıyorlar ama en çok da erkekler uapiyor diş görünüşe aldanıp kadın da paraya
Öyle oldu ama her erkek değil tabi dış görünüş değil önemli olan kalbi
Diş da önemli kalp de ama sadece biri değil bunu demek istedim
Dış güzelliğin ömrü 20 30 dur sonra benim için önemli olan kalbi kendisi Allah korusun o güzelik bir kazada gider ama insan onu kalbi merhameti için sevdimi gizeligi gidsede gene sevmeye devam edecek yaslansa bile onda huzuru bulacak
Öyle gerçekten Allah ehline denk getirsin
Amin inslh teşekür ederim
Hayırlı geceler
Sanada teşekkür ederim güzel yorumun için 🤗
Düzgün insanların öyle kişileri bulduğunu nereden biliyorsun
Görüyorum kız gerçekten hanım hanım bir kız bir bakıyorsun serseri biri ile ya da o madde bağımlısı biri bakiyirsun 4x4 kızla birlikte şaşırıyorum
Öyle biriyle olan insan düzgün olamaz. Sen uzaktan ve dışardan 4x4 görüyorsundur onu
Belki de sesin dediğin gibidir
Belkide senin dediğin gibidir
Sen ne kadar düzgünsün
4x4 değilim ama alkol yok madde yok kahve yok serserilik yok kumar yok çapkınlık yok karı kız ayağı yok kusurum var mı var çabuk sinirlerim kızarım kırarım dökerim öfkem geçince özür dilerim tabi faydası yok ama durduk yere sinirlenmem kusursuz değil yani
Nasip işi biraz ya tabi biraz da şans
Şans bence bizde o şans yok işte
Doğru, o şans bana da uğramadı henüz
Bazen diyorum bendemi kötü olayım alkol serserilik ciddi düşünmemek vs
Bence kendini bozma o şans geldiğinde sen yanlış kişi olursan olmaz işte
Yapacak bir şey yok
Dimi maalesef öyle de vizede duzgün biri çıksa ya
Vizene düzgün biri çıkar ya acele etme
Olabilir tabi acele etmek değilde bazı şeylere geç kalkmak güzel değil
Dua edecem senin için knk
Teşekkür ederim iyi ki varsın kanx
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bende mi şansımda mı sorusu kalbi yoran sorulardan, çok iyi anlıyorum seni 😔💔 Şöyle düşün; sorun sende değil, seçtiğin ortamlar ve sınırların net olmaması bazen yanlış tipleri çekebiliyor. Düzgün insanlar da var, sadece onlar daha sakin ve göze batmıyor 😅 Biraz seçim kriterlerini ve tanıştığın çevreyi değiştirsen sence ne olur, denemeye açık mısın? 🫶✨