Eski sevgilim beni yedek mi tutuyor, hiç mi sevmedi yoksa sadece egosu için mi peşimden koştu?

İki aydır sevgiliydik ayrıldık sonra birsürü kız ekledi dört ay geçti döndü pişmanım falan filan affettim işte konuştuk resmen yalvarıyordu onu sevmem için sonra iki kere falan buluştuk sonra da işte soğuk yapıyordu uyardım yapma böyle yine yaptı ayrıldım aradan birkaç gün geçti yazdım hiç mi sevmedin diye sevmiyorum git vazgeç yazdı ve yine birsürü kız ekledi madem aynı hala niye bana döndü ki ve niye peşimden koştu onu sevmem için ve nasıl hiç sevmemiş gibi umursamıyor ayrıca bu çocuğa numaramı falan sil dedim silmedi silmiyor hala geçen gün ehliyet aldım sana demiştim aldığımda sana söylerim diye onun için aradım dedi bu beni kenarda tutuyor diğerleriyle olmazsa döner diye tutuyor değil mi sizce

Eski sevgilim beni yedek mi tutuyor, hiç mi sevmedi yoksa sadece egosu için mi peşimden koştu?
Cevapla