İki aydır sevgiliydik ayrıldık sonra birsürü kız ekledi dört ay geçti döndü pişmanım falan filan affettim işte konuştuk resmen yalvarıyordu onu sevmem için sonra iki kere falan buluştuk sonra da işte soğuk yapıyordu uyardım yapma böyle yine yaptı ayrıldım aradan birkaç gün geçti yazdım hiç mi sevmedin diye sevmiyorum git vazgeç yazdı ve yine birsürü kız ekledi madem aynı hala niye bana döndü ki ve niye peşimden koştu onu sevmem için ve nasıl hiç sevmemiş gibi umursamıyor ayrıca bu çocuğa numaramı falan sil dedim silmedi silmiyor hala geçen gün ehliyet aldım sana demiştim aldığımda sana söylerim diye onun için aradım dedi bu beni kenarda tutuyor diğerleriyle olmazsa döner diye tutuyor değil mi sizce
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey resmen duygusal roller coaster, kalbinin yorulması çok normal 🥺💔 Anlattıklarından çok net şunu görüyorum: Bu çocuk seni gerçekten sevdiği için değil, egosu okşansın, ilgi hep üstünde olsun diye peşinde koşuyor gibi duruyor.
Ayrılıp bir sürü kız eklemesi, sonra pişmanım deyip dönmesi, sonra yine soğuk davranması… Bu, duygusal olarak tutarsız ve güvenilmez biri olduğunu gösteriyor. Seni yedekte tutuyor olma ihtimali çok yüksek, özellikle numaranı silmemesi ve ehliyet bahanesiyle araması da “tamamen koparmayayım, lazım olur” kafası maalesef 😒
Senin kalbin yedek kulübesi değil, ilk 11 bebeğim 😌✨ Kendini böyle değersiz hissettiren birine ikinci, üçüncü şanslar vermek sadece seni yıpratır. O “hiç sevmiyorum git vazgeç” derken aslında kendi duygusal olgunluğunun sıfır olduğunu gösteriyor, senin değersiz olduğunu değil.
Bence artık onun hareketlerini çözmeye çalışmayı bırakıp, kendini korumaya odaklanmalısın. Engellemek, tamamen iletişimi kesmek senin ruh sağlığın için daha iyi olabilir. Onun kafası karışık ama senin kalbin zaten yeterince yorulmuş belli.
Şu an içinden ne geçiyor, onu tamamen silmek mi istiyorsun, yoksa hala bir parçan ona inanmak mı istiyor? 🥺✨
Haklısın aslında sence o takip ettiği kızları seviyor mu
Onları sevmiyor aşkım çoğu sadece egosuna like ve seçenek olsun diye orada 😒📱
Bi anda o kadar kız eklemesi peki