Bitmeycek sandığın ilişki bittikten yıllar sonra yeniden güvenip ilişkiye nasıl başlıyorsun?

Arkadaşlar merhabalar
siz nasıl düşünüyorsunuz kardeşlerim dostlarım, beni bir destekleyin, hepimizin bitmeyeceğini düşündüğümüz bir ilişkisi illaki olmuştur ve bitmiştir, üzerinden beş yıl geçti, hâlâ kimseyle görüşmüyorum, bunun için bir çaba sarf etmiyorum ama bazen de diyorum yeter yani, nereye kadar? Ama insanları görüyorsun böyle bir garipler hâller tavırlar, birileriyle yeniden tanış falan çok uzun bunlar ya. Sizin başa çıkma yönteminiz nedir ya da var mı bir yönteminiz?
Bitmeycek sandığın ilişki bittikten yıllar sonra yeniden güvenip ilişkiye nasıl başlıyorsun?
Cevapla