Arkadaşlar merhabalar
siz nasıl düşünüyorsunuz kardeşlerim dostlarım, beni bir destekleyin, hepimizin bitmeyeceğini düşündüğümüz bir ilişkisi illaki olmuştur ve bitmiştir, üzerinden beş yıl geçti, hâlâ kimseyle görüşmüyorum, bunun için bir çaba sarf etmiyorum ama bazen de diyorum yeter yani, nereye kadar? Ama insanları görüyorsun böyle bir garipler hâller tavırlar, birileriyle yeniden tanış falan çok uzun bunlar ya. Sizin başa çıkma yönteminiz nedir ya da var mı bir yönteminiz?
siz nasıl düşünüyorsunuz kardeşlerim dostlarım, beni bir destekleyin, hepimizin bitmeyeceğini düşündüğümüz bir ilişkisi illaki olmuştur ve bitmiştir, üzerinden beş yıl geçti, hâlâ kimseyle görüşmüyorum, bunun için bir çaba sarf etmiyorum ama bazen de diyorum yeter yani, nereye kadar? Ama insanları görüyorsun böyle bir garipler hâller tavırlar, birileriyle yeniden tanış falan çok uzun bunlar ya. Sizin başa çıkma yönteminiz nedir ya da var mı bir yönteminiz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer