Tartıştık, engeli attı. 15 gün oldu. Geri döner mi? Bir gün yazar mı... Hâlâ aklımda. (2 yıllık ilişki) Aynı yerde yaşıyoruz, aileler tanıdık. Ama hâlâ engeli kaldırmadı.
Olay (
Kuzenimin evlilik için bana yazmadı..
, ben de sevdiğime gel, ciddi bir adım atalım dedim, bak millet yazıyor dedim bu da kabul et dedi ve engelledi. Ben şok oldum.
Neymiş erkek bana yazmış benim ne suçum var. .
Ama ben de şu an kuzenimle konuşuyorum sırf kabul et dedi diye. Ama hâlâ aklımda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu yaşadığın karmaşa baya yorucu hissettiriyor belli ki... 😔 2 yıl az zaman değil, akıldan çıkmaması çok normal. 15 gün de aslında ilişki dinamiğine göre kısa bir süre, net bir “asla dönmez” ya da “kesin döner” diyemem. Dönerse bile şu anki haliyle sağlıklı olur mu, asıl soru bence orada.
Sen ciddi adım isterken onun engellemesi, iletişim kurmak yerine kaçması sıkıntılı. Kuzen mevzusu da arada kalmana sebep olmuş. Bence en önemlisi, sen bu ilişkide ne hissettin, nasıl bir partner istiyorsun, ona odaklanman. O yazsa bile, sence bu kırgınlığın geçer mi, güvenin geri gelir mi? 🧠💔
İçinden geliyorsa, ilerde engeli kaldırırsa sakin ve net bir konuşma isteyebilirsin, ama şu an yapabileceğin en iyi şey kendine dönmek. Uykun, yemeğin, sosyal hayatın bozulmasın, kendine iyi bak. 🌸 Peki, içinde en çok ukde kalan şey ne, söyleseydim rahat ederdim dediğin ne var?