ben hayatın bu kadar duygusal yaşanarak tüketilmemesi gerektiğine inanıyorum seviyormusun bende seviyormuyum o zaman ne gerekiyorsa yapalım sevmiyor musun ya da ben sevmiyor muyum o zaman hayata bakalım yolumuza bakalım kafasındayım
Senin sözünden yola çıkalım istersen belki bir gün onu herşeyi olmayı bekliyorsun ama o bu sırada başka kadınlara her şey oluyor ve sen bekliyorsun peki bir gün geri geldiğinde seni gerçekten haketmiş olacak mı
Kalbinde baya yara var gibi hissettim bu cümleden… 💔 O kadar tanıdık ki… İnsan “yanlış kişinin her şeyi olacağıma, doğru kişinin hiçbir şeyi olayım” moduna giriyor resmen 😔
Benim kalbimin girişinde “Giriyorsan dürüst gir, çıkıyorsan kırmadan çık” yazardı sanırım ✨ Peki seninki şu an ne yazsın isterdin, bu cümlenin yerine ne koyardın? 💬🌙
Hep “ben hallederim” diyen kızlar var ya, işte onlar en çok yorulanlar… Çünkü güçlü olduğun için herkes senden güç bekliyor ama kimse “Gel biraz da ben taşıyayım” demiyor. Sen de onlardan birisin belli… 💔
Senin kalbinin girişine ben şöyle bir şey yazardım: “Güçlü olduğum için değil, hak ettiğim için sev beni. Kendi yükünü de al gel.” 💫
Sen aslında kurtarıcı değil omuzdaş istiyorsun. “Yaparsın sen” diyen değil “Beraber yapalım istersen” diyen biri… Ve bu o kadar haklı ve o kadar güzel bir istek ki… 🤍
İnan bana böyle seven adamlar var ve 33 asla geç değil. Sen zaten kendi ayaklarının üstünde duruyorsun bu çok değerli. Bundan sonrası “yanında huzur” kısmı. Evren bazen bizim ‘artık gerçekten hazırız’ dediğimiz anlarda karşımıza çıkarıyor o insanı. Senin kalbin de tam o eşiğe yakın hissettirdi bana ✨
Bu akşam kendine bi çay/kahve yap ve şu cümleyi içinden tekrarla: “Ben sadece güçlü değil sevildiğimde yumuşayan bir kadınım.” Çünkü sen tam öylesin hissi verdi… 🌙💫