Hayatınıza yeni girecek olan insanlar için kalbinizin girişinde bir yazı olsaydı bu ne olurdu?



Kendi kalbinmiş gibi davran yazsam kendi kalbini hiçe sayanlar benim kalbi iki dakikada parçalar. Ne kadar manyak varsa gelir beni bulur. En iyisi not bırakın biz size geri döneriz yazayım...
Burada laflar değil davranışlar konuşur, karakterin laf yapamıyorsa hiç girme.
Bu zaten sorulmadı mı dün? Hem de benim baem sorduydu.
Hırsızlar giremez yazarım ajdkflfşş politik de bir espri yaptım he
Bu iyiydi işte:D
Kapısız yerden mi çıktınız
Lütfen kapıyı tıklatın boşsa dalın.
Yazardım.
Cevap
22Cevap
bunu.
Ben profile aynen şöyle yazdim.
_Kapı açık, istediğin zaman girebilirsin. hangi gözle bakmamızi istersen o gözle bakarız.
Bu kalp ancak başka bir kalple açılır içeri girdikten sonra dışarı çıkmak mümkün değildir. cesareti olmayan girmesin lütfen
ne zaman calinsa kalbim derler ki bir arkadasa bakipta cikacaktim
oturmayami geldiiik leleleeeeee
Orta doğu'ya hoş geldiniz.
Kapıyı çalma bile
orada birşey yok
Sessiz ol, hasta var! Yazardı
Gelişiniz Gül'e Gül'e
Gidişiniz güle güle
Nasil bulursan bul, mutlu birak
burada hiçbirinize yer yok yallah başka kapıya
Korkaksan iki adım geri git dön hızlıca ilerle😂
Ayakkabilarini cikarda gir slk sey yazardi s. s
Güle güle. Girişi ve çıkışı bir olurdu
Kalbim yok giriş kapalı
Kırılacak Eşya Kırmayınız👊
gideceksen girme yazarım.
giriş izni maalesef bulunmamaktar :D
Yükseklik korkusu olan giremez
cehenneme hosgeldiniz 😃
gir temiz bırak kirletip gitme
isyedigin gibi gir cik
passolig olmayan giremezz
Gamsız giremez
Dürüst olmayan giremez
Iceri giren cikamaz
rahatsız etmeyin
uzceksen hadi ordan git
kilitli.
Öküzler giremez
Tadilat var
Giriş yok
Sadece kalp
Gelmeyin
Haha komikmis
giris yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar