Eski sevgiliyi geri kazanmak icin degisim yeter mi, barisabilir miyiz?

Bir hafta olacak ayrılalı, 17 aylık bir süreci bitirmek istedi. Üzüldüğünü ve hâlâ sevdiğini söylese de çok zarar gördüğünü söyledi içinde bulundukça, ona karşı çok alttan aldığım için, her şeye okey dediğim için bir süre sonra artık ilişkiyi tek başına yaşıyormuş gibi hissettiğini söyledi. Düşünce ve fikirlerim sanki yokmuş gibi, ayna varmış gibi karşısında söylemlerde bulundu. Ben karşımdaki kişiye hayranlık duymak istiyorum, bana yol göstersin istiyorum, bana bir şeyler katsın istiyorum dedi. Sadece sevgi ile bazen olmuyor dedi kısacası beklentilerini karşılayamadığımı anladım. Şans istedim ama net bir şekilde olmaz dedi. Bu durumları benimle şubatta da konuşmuştu ve bu süreci atlatabilmeyi, bir şeylerin değerini kaybettiğinde değil de hâlâ beraberken anlayalım istiyorum demişti. Yapım gereği biraz bulunduğum kabın şeklini aldım ilişkide ve bundan çok rahatsız oldu, net bir duruş ve tavır sergilemediğim için. Geri kazanmak veya barışabilmeyi çok istiyorum ama eski halimle değil, bu sefer net olmayı ve hayır diyebilmeyi bilen biri olarak. Sadece sevgi değil, bir şeyler de katabilmek için ona. Ne düşünüyorsunuz?
Eski sevgiliyi geri kazanmak icin degisim yeter mi, barisabilir miyiz?
Cevapla