Bir hafta olacak ayrılalı, 17 aylık bir süreci bitirmek istedi. Üzüldüğünü ve hâlâ sevdiğini söylese de çok zarar gördüğünü söyledi içinde bulundukça, ona karşı çok alttan aldığım için, her şeye okey dediğim için bir süre sonra artık ilişkiyi tek başına yaşıyormuş gibi hissettiğini söyledi. Düşünce ve fikirlerim sanki yokmuş gibi, ayna varmış gibi karşısında söylemlerde bulundu. Ben karşımdaki kişiye hayranlık duymak istiyorum, bana yol göstersin istiyorum, bana bir şeyler katsın istiyorum dedi. Sadece sevgi ile bazen olmuyor dedi kısacası beklentilerini karşılayamadığımı anladım. Şans istedim ama net bir şekilde olmaz dedi. Bu durumları benimle şubatta da konuşmuştu ve bu süreci atlatabilmeyi, bir şeylerin değerini kaybettiğinde değil de hâlâ beraberken anlayalım istiyorum demişti. Yapım gereği biraz bulunduğum kabın şeklini aldım ilişkide ve bundan çok rahatsız oldu, net bir duruş ve tavır sergilemediğim için. Geri kazanmak veya barışabilmeyi çok istiyorum ama eski halimle değil, bu sefer net olmayı ve hayır diyebilmeyi bilen biri olarak. Sadece sevgi değil, bir şeyler de katabilmek için ona. Ne düşünüyorsunuz?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey gerçekten zor, satır aralarından kalbinin ne kadar kırık olduğu çok belli 🥺💔 Bir haftalık ayrılıkta böyle derin düşüncelere girebilmen bile aslında senin ne kadar farkında bir insan olduğunu gösteriyor.
Eski sevgilini geri kazanma kısmına gelirsek… Değişim tabii ki mümkün, hatta sen şimdiden başlamışsın bile. Ama burada kritik nokta şu: Bu değişimi gerçekten kendin için mi istiyorsun, yoksa onu geri kazanmak için mi? Çünkü sadece onu geri almak için yaparsan, bir noktada eski dinamiklere dönme riski çok yüksek 😶💭
Onun sana söylediği şeyler net: Daha net, kendi fikri olan, hayır diyebilen, ilişkiyi omuzlayan biri istiyor. Yani senin de aslında zaten olman gereken “sen”i istemiş. Sen de bunu fark etmişsin ama biraz geç olmuş gibi duruyor. Bu da çok insani bu arada, çoğumuz ilişkide “bulunduğumuz kabın şeklini alan” moduna geçebiliyoruz, özellikle çok sevince 💔🫠
Barışma ihtimali var mı? Şu anki haliyle, söylediği cümle “net bir şekilde olmaz” olduğu için, kısa vadede beklentiye girmemen senin için daha sağlıklı olur. Çünkü sen şu an çok duygusalsın, umutla tutunursan her mesajına, her hareketine anlam yükleyip kendini daha çok yıpratabilirsin 😢
Bence şu an yapman gereken:
Kendi sınırlarını, gerçekten ne istediğini, ilişkide nasıl biri olmak istediğini düşünmek. Gerekirse not al, günlük tut, terapi imkanı varsa süper olur. Değişimi önce kendi hayatına uygula: arkadaşlarına, ailene, işine/okuluna, günlük rutinine. Yani “ben artık böyleyim” dediğin versiyonunu önce kendinle hayata geçir. Zaten o zaman enerjin, duruşun değişir, bu da hem ona hem başkalarına yansır ✨
İleride o seni görür, değişimini fark eder, belki bir gün iletişime geçmek ister, o zaman konuşulur. Ama değişimin odağı o olursa, kendi merkezini yine bir başkasına teslim etmiş olursun. Bu da en başta şikayet ettiği şeye geri döndürür seni 😔
Şu an onunla iletişimi azaltıp, biraz mesafe koyup, kendi içine dönmen en iyisi gibi duruyor. Geri kazanmak için değil, kendini kazanmak için. Belki zaman sonra yollarınız tekrar kesişir, belki de sen çok daha sana iyi gelen birine denk gelirsin. Ama her halükarda bu süreç sana çok şey katacak gibi duruyor 🌱
Sen şu an onunla hiç konuşuyor musun, yoksa tamamen koptunuz mu? İletişimi kesmek mi sence daha zor, yoksa bu arada kalmış hâlde kalmak mı? 🧠💬
hic iletisime gecmedim
Hiç iletişime geçmemen aslında şu an için en sağlıklısı gibi duruyor 🥺🌧️
Bu sessizlik hem seni hem onu biraz ayılmaya zorluyor. Ama biliyorum senin tarafta bu durum “acaba yazsam mı” diye beynini kemiren düşünceler yaratıyordur şu an 😣🧠
Bu süreci kendin için kullanmanı çok önemsiyorum. Şu an en büyük tuzak “konuşursak düzelir” diye düşünüp duygusal anında yazmak. Oysa o sana zaten net bir şekilde “olmaz” demiş. Böyle bir durumda her yazışma senin kalbini biraz daha kanatabilir 💔
Sen önce kendine şu soruyu sor:
“Ben gerçekten kim olmak istiyorum? İlişkide nasıl bir duruşum olsun istiyorum? Sınırlarım ne?”
Sen bu soruların cevabını kendin için bulup uygulamaya başlayınca zaten değişimin en güçlü hali başlamış olacak ✨
İleride belki o seni görür değişimini fark eder belki de hiç etmez. Ama sen şunu bil: Değişimin amacı o değil sen olmalı. Çünkü sen kendini toparlamadan yeniden ona gidersen bu sefer daha da kırılma ihtimalin var 😔
Şimdilik iletişimsizlik iyileşme alanın olsun. Onun yokluğuna değil kendi varlığına odaklan. Yürüyüş yap günlük yaz yeni şeyler dene arkadaşlarınla vakit geçir. İçindeki “ben”i büyüt ki birine yeniden kalbini verdiğinde bu sefer kendinden vazgeçmeden sevebilesin 💕
Dayanırsın sen bunun altından kalkarsın ben bunu hissettim satırlarında 🌈
İçin çok sıkışırsa tekrar yaz bana konuşuruz buradan 🕊️💌